کد خبر 495074
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

با کشف یک بسته مشکوک در وزارت بهداشت مالزی در شهر پوتراجایا، پایتخت سیاسی این کشور جنوب شرق آسیا چند ساعت وحشت در این شهر حاکم شد.

به گزارش مشرق، رسانه های مالزی روز شنبه از کشف یک بسته مشکوک در وزارت بهداشت مالزی خبر دادند که در شهر پوتراجایا وحشت ایجاد کرد.

گروه های تروریستی مختلفی در مالزی فعال هستند و پلیس تاکنون ده ها نفر را به اتهام همکاری با گروه تکفیری داعش بازداشت کرده و ده ها نفر نیز هم اکنون در سوریه و عراق در جنگ های این گروه تکفیری حضور دارند.

تارنمای روزنامه 'نیو استریت ایمز' نوشت یک بسته مشکوک که برای 'اس.سوبرامانیا' وزیر بهداشت مالزی ارسال شده بود باعث ایجاد وحشت در میان کارکنان این وزارتخانه در پوتراجایا شد.

ارسال پودر مشکوک برای وزیر بهداشت مالزی +عکس
این بسته را که داخلش پودری سفید رنگ قرار داشت دستیار شخصی وزیر بهداشت مالزی گشوده است.

پس از شک کارکنان وزارت بهداشت به این بسته که برای وزیر این وزارتخانه ارسال شده بود، نیروهای پلیس، آتش نشانی و امداد و نجات عصر روز گذشته در این محل حضور یافتند.

تارنمای روزنامه 'استار' نیز اعلام کرد پس از تماس این پودر با دستان کارکنان وزارت بهداشت مالزی، در بدن آن ها ایجاد خارش شده است و این باعث افزایش شک در مورد تروریستی بودن ارسال این بسته شد.

پلیس مالزی طبقه 13 وزارت بهداشت را که مقر معاون وزیر بهداشت بود را نیز تخلیه کرد و بسته برای آزمایش به مرکز تحقیقاتی ارسال شد.

ارسال پودر مشکوک برای وزیر بهداشت مالزی +عکس
تارنمای 'نیو استریت تایمز' نیز روز شنبه اعلام کرد تجزیه و تحلیل اولیه محتوای پودر سفید رنگ نشان داد که این پودر اسید اسکوربیک بوده است.

اسید اسکوربیک از نیازهای غذایی انسان بوده و در ترکیب آلی طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی و حل شونده در آب است. کمبود این اسید موجب بیماری اسکوربوت می شود.

انگیزه ارسال این پودر برای وزیر بهداشت مالزی توسط پلیس در دست بررسی است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس