کد خبر 494675
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

پرایدی با ۵ سرنشین در شهرستان رودان استان هرمزگان غرق شد. این حادثه ساعت ۹ صبح امروز بر اثر ورود ناگهانی سیلاب در مسیر رودخانه بیدان بخش رودخانه اتفاق افتاد و متاسفانه ۵ نفر از سرنشینان این خوردو غرق شدند.

به گزارش مشرق، گفته می شود یکی از این بانوان باردار بوده که در صورت تایید این مطلب، شمار قربانیان حادثه امروز در محور بیدان- منجر به شش نفر افزایش خواهد یافت. 
مسئول دفتر مدیریت بحران فرمانداری رودان گفت: اجساد پنج نفر از اهالی بخش رودخانه این شهرستان که در جریان بارندگی و طغیان رودخانه روستای بیدان، غرق شده بودند، از آب گرفته شد.  

 5 کشته در سیل هرمزگان+عکس

یعقوب چوپانی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا' افزود: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید با شش نفر سرنشین در مسیر بیدان – منجر بخش رودخانه شهرستان رودان در حال تردد بود که بر اثر بارش های اخیر و طغیان رودخانه، بر روی پل بیدان، در رودخانه غرق شد. 

وی با بیان اینکه خودروی یاد شده به علت شدت و سرعت آب از روی پل به داخل رودخانه سقوط کرده است، ادامه داد: در پی این حادثه پنج نفر از سرنشینان از جمله دو کودک (پسر) و سه زن در آب غرق شدند و جان خود را از دست دادند. 

چوپانی اظهار داشت: اجساد قربانیان و خودرو با کمک مردم، نیروهای امدادی و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رودان از آب گرفته شد. 

وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو با وجود گرفتار شدن در آب، با کمک مردم جان خود را نجات داده و سالم است. 

گفته می شود یکی از این بانوان باردار بوده که در صورت تایید این مطلب، شمار قربانیان حادثه امروز در محور بیدان- منجر به شش نفر افزایش خواهد یافت. 
به گفته شاهدان عینی پل مذکور بدون گارد ریل می باشد. 

شهرستان رودان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس