کد خبر 494560
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۲

فرماندهی کل نیروهای مسلح قطربا صدور بیانیه ای اعتراف کرد که یکی از نظامیان این کشور که در جنگ علیه ملت مظلوم یمن در چارچوب ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها شرکت کرده، به هلاکت رسیده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی قطر به نقل از این بیانیه آورده که محمد حامد سلیمان از نیروهای ویژه قطر در یمن به هلاکت رسیده است.
در این بیانیه به جزئیات مرگ این نظامی قطری اشاره شده است.
این نخستین بار است که قطری ها به هلاکت نظامیان خود در جنگ علیه ملت مظلوم یمن اعتراف می کنند.
پیشتر خبر زخمی شدن دو نظامی قطری در یمن اعلام شده بود.
ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود که کشورهای ضعیفی مانند قطر و امارات هم در آن عضو هستند از پایان ماه مارس گذشته جنگی را علیه ملت مظلوم یمن شروع کرده اند که تاکنون به کشته و زخمی شدن هزاران یمنی بی گناه به ویژه کودکان ، زنان و سالخوردگان منجر شده است.
اعضای این ائتلاف همچون رژیم صهیونیستی که ملت مظلوم فلسطین را محاصره کرده ، یمن را محاصره دریایی ، هوایی و زمینی کرده و اجازه نمی دهند مواد سوختی ، دارو و غذا وارد این کشور شود.
جنگنده های این ائتلاف همچنین مساجد، بیمارستان ها ، مدارس ، خانه ها و دیگر تاسیاست زیربنایی یمن را نابوده کرده و اما با وجود همه این جنایات ضد بشری به کوچکترین موفقیتی دست نیافته اند و اکنون در حال اجازه عناصر مسلح از کشورهای دیگر و همدستی با تروریست های تکفیری داعش و القاعده هستند.
منابع خبری گفته اند که قطر حدود یک هزار سرباز به همراه صدها زره پوش به یمن اعزام کرده و بیشتر از مرزهای عربستان محافظت می کنند.
امارات نیز تایید کرده است که تاکنون 68 نظامی آن در یمن به هلاکت رسیده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    متجاوز بايد سزاي تجاوزش را ببيند. يمني هاي شجاع قطري ها متجاوز را با تابوت به قطر مي فرستادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس