معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 ميليوني خودرو گفت: شركت سايپا در كمتر از 48 ساعت با تحويل تعدادي از محصولاتش، كام مشتريانش را شيرين كرد.

به گزارش مشرق ، رضا تقي زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به بازه زماني يك ماهه براي تحويل خودروها ، سايپا به منظور جلب رضايت مشتريان تلاش مي كند در كمترين زمان ممكن نسبت به تحويل محصولات خود به مشتريان اقدام نمايد

وی افزود: بر اين اساس در دومين روز ثبت نام وام 25 ميليوني خودرو، تعدادي از متقاضياني كه در روز اول، ثبت نام خود را تكميل نموده اند، خودروهايشان را تحويل گرفته اند.

معاون بازاريابي و فروش سایپا با بیان اینکه مديرعامل سایپا بر تحويل خودروها در موعد مقرر تاکید دارند،اظهار کرد: استقبال از وام 25 ميليوني طي دو روز از زمان آغاز طرح بسيار مطلوب بوده و گروه خودروسازي سايپا در پايان روز دوم 20509 دستگاه خودرو فروخته است.

وی ادامه داد: سود اين وام 16 درصد بوده و ثبت نام فقط از طريق نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا انجام مي شود.

تحويل خودرو در طرح وام 25 ميليوني گروه سايپا آغاز شد+ عكس
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مسی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    خلایق هرچه لایق
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    جنس بنجل انبار شده و به چند برابر قیمت فروخته شده کام کی رو شیرین میکنه؟؟؟
  • حسین ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    مبارک صاحبش باشه
  • امیر ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    ایشالله مبارک صاحبش باشه.. مردم با قدرت خرید پایین قطعا با این شرایط وسوسه میشن و به امید ماشین دار شدن به این شرایط رضایت میدن چون تقریبا هیچ راه دیگه ای برای تملک خودروی صفر ندارن...ولی غافل از اینکه سالها باید سود و بهره وامی رو بدن که با همین مقدار و بهره و سود کمتر در دولت قبل ساحب مسکن مهر میشدن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس