مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقه «کتاب و زندگی» گفت: دو تن از چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون در تیزر سینمایی «دختر شینا» ایفای نقش می‌کنند.



به‌گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، احمد ذوعلم مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقه «کتاب و زندگی» از شمارگان کتاب «دختر شینا» پس از آغاز مسابقه خبر داد و گفت: از آغاز دور سوم مسابقه «کتاب و زندگی» تاکنون، 100 هزار نسخه از کتاب توسط شرکت‌های پخش ترنج و کتابستان خریداری و در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز فروش سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: همچنین پیش از آغاز مسابقه نیز 35 هزار نسخه از کتاب توسط ناشر منتشر شده بود که در مجموع رقم شمارگان این کتاب به 135 هزار نسخه می‌رسد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقه «کتاب و زندگی» در ادامه گفت: با توجه به درخواست این کتاب در بازار کتاب کشور، سفارش 50 هزار نسخۀ سوم این کتاب را به ناشر داده‌ایم و منتظر رسیدن کتاب‌های جدید هستیم.

وی افزود در شهرهای مختلف برای کتاب درخواست داریم و امیدواریم کتاب به شهرهایی که هنوز کتاب به دست آنها نرسیده هم برسد. استان‌های خراسان رضوی و زنجان از جمله استان‌هایی هستند که تبلیغ خوبی روی کتاب در آنها انجام شده و استقبال مناسبی هم از کتاب شده است.

ذوعلم در ادامه با اشاره به رونمایی از تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» در آینده نزدیک، گفت: به زودی و پس از رونمایی از این تیزر، موج جدیدی از تبلیغات و به تبع آن درخواست مطالعه این کتاب در کشور ایجاد خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقه «کتاب و زندگی» در پایان سخنانش گفت: دو تن از چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون در این تیزر ایفای نقش می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس