کد خبر 493939
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

نعمت زاده در پاسخ به سوالی در مورد صادرات فله‌ای خشمگین شد و گفت: اگر شما فله‌ای صادر می‌کنید من خبر ندارم، آدم نباید علیه کشورش صحبت کند، اگر کشورتان را مسخره کنید دنیا شما را مسخره می‌کند، عزت و احترام ملت ایران را حفظ کنید.

به گزارش مشرق، محمد‌رضا نعمت‌زاده امروز در حاشیه نشست اقتصادی تجاری ایران و کشورهای آفریقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای برقراری ارتباطات اقتصادی و تجاری با کشورهای اروپایی برنامه کوتاه مدت بلند مدت و میان مدتی برای توسعه روابط در حال تهیه است و بیش از 60 موضوع در این ارتباط پیگیری می‌شود.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که بر اساس جمع بندی‌ انجام شده برنامه‌های یک ساله کوتاه مدت برای روابط اقتصادی و تجاری با آفریقا،2 تا 3 ساله میان مدت و 4 تا 5  ساله را دراز مدت برنامه ریزی کردیم که سازمان توسعه تجارت برای پیگیری این مطالبات محوریت خواهد داشت، اما سایر بخش‌ها از جمله بخش خصوصی نیز در این ارتباط باید همکاری کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت براین نکته تاکید کرد که شرایط آفریقا با گذشته بسیار متفاوت شده است.

وزیر صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در شرایط بعد از اجرای برجام، صاردات فله‌ای کالا به پایان می رسد یا خیر؟ خشمگین شد و با صدای بلند، خطاب به وی گفت: «اگر شما فله ای صادر می کنید من خبر ندارم، آدم نباید علیه کشورش صحبت کند، اگر کشور خودتان را مسخره کنید، دنیا شما را مسخره می‌کند، عزت و احترام ملت ایران را حفظ کنید».

عصبانیت آقای وزیر به حدی بود که حضور خبرنگاران در جلسه بعدی یعنی گردهمایی رایزنان بازرگانی با وزیر صنعت لغو شده و جلسه بدون حضور خبرنگار برگزار شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس