متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.

به گزارش مشرق، نماينده مردم تهران در مجلس نوشت: متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.

احمد توکلي در کانال شخصي تلگرام خود نوشت:

چرا آقاي رئيس جمهور وقت ندارد؟
مدتي پيش يکي ازمشاورين آقاي رييس جمهور را به جهت طرحي که در حال اجرا بود، ديدم و توصيه کردم که براي رفع مشکلات و کاهش انتقادات، اشکالاتي که در اجراي طرح وجود دارد را به رييس جمهور منتقل کنيد. اما در کمال تعجب پاسخي که شنيدم اين بود: "رييس جمهور به ما وقت ملاقات نمي دهد."

مدتي پيش هم يکي از وزراي مهم دولت مي‌گفت که براي کارهايم در حاشيه جلسه هيئت دولت با رئيس‌جمهور مسائلم را مطرح مي‌کنم، چون رئيس جمهور به ما وقت ديدار نمي‌دهد.

پيشتر در مصاحبه اي توضيح دادم که علت نامه نوشتن 4 وزير به رئيس جمهور، همين وقت ندادن براي ملاقات با عالي ترين مشاورين است. طبق قانون اساسي رئيس جمهور هماهنگ کننده وزرا و حلقه وصل وزرا به يکديگر است. رئيس جمهور با هماهنگي با وزرا بايد کارهاي خود را پيش ببرد.
متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.

اگر رئيس جمهور فرصت ملاقات با وزرا و مشاورين خود را ندارد، با چه کساني ملاقات مي کند؟ چه کساني به ايشان مشاوره مي دهند؟ ارتباط با مشاورين و وزرا و معاونين از هر سمينار و سخنراني و افتتاح پروژه و غيره واجب تر است.
ادامه اين روند موجب نگراني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    خداییش گند قضیه الان مشخص شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس