امیر عبداللهیان به منظور دیدار و مذاکره با مقامات روسیه به مسکو رفت.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در این سفر در دیدار با میخاییل باگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده رییس جمهور این کشور در خاورمیانه در خصوص مسایل منطقه از جمله سوریه رایزنی و گفت‌وگو می‌کند. تبادل نظر در مورد مسایل سوریه و یمن و مبارزه با تروریسم و افراط گرایی از دیگر محورهای مذاکرات این دو دیپلمات ایرانی و روس اعلام شده است.

براساس این گزارش روز دوشنبه نیز امیر عبداللهیان و باگدانف به صورت تلفنی با یکدیگر در ارتباط با مسایل منطقه، تحولات سوریه و حضور ایران در نشست وین در ارتباط با بحران سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

باگدانف در این گفت‌وگوی تلفنی اظهار کرد: مواضع دو کشور ایران و روسیه نسبت به تحولات سوریه مشترک است و روسیه بر ضرورت حضور ایران در نشست وین برای کمک به حل سیاسی بحران سوریه تاکید دارد.

در این گفت‌وگوی تلفنی امیر عبداللهیان نیز اظهار داشت: در خصوص حل بحران سوریه مردم این کشور باید در ارتباط با آینده کشورشان تصمیم گیری کنند و در حال حاضر مردم و ارتش سوریه در حال مبارزه با تروریسم هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    1- يمن در اولويت اول مثل حزب الله نيروي دريايي دشمن را كه كم هزينه تر اما خيلي مفيدتر است بايد نابود كند هر ماه دو فروند ناوچه سعودي را بايد غرق كند 2- به جنگ فقط در مناطق كوهستاني و جنگلي ادامه بدهد 3- نيورهاي خود را بعلت نداشتن برتري هوايي از بيابان دور كند و نبايد ولو در يمن شمالي در مناطق بياباني پيشروي كند 4- از موشكهاي دوش پرتاب براي هدف قرار دادن هلي كوپترهاي سعودي استفاده كند 5- بايد آرام آرام وارد نبردهاي هوايي شود به اين صورت كه هر رادار از نوع راديويي يا ا(كتيو) فقط براي دو دقيقه در هر 15 دقيقه روشن شود تا سعودي ها نتوانند اين رادارها را با موشكهاي ضد رادار خاموش كنند ولي هر هفته يمني ها بتوانند لااقل يك هواپيماي سعودي را سرنگون كنند پدافند هم راه دارد كه يمني ها امروز بعلت موشكهاي ضد رادار عربستان آن را تعطيل كرده اند يك راه پدافندهوايي هماني است كه گفتم راه دوم پدافند هوايي براي شرايط امروز يمن كه نيروي هوايي ضعيفي دارد استفاده از رادارهاي پسيو يا حرارتي است گرچه برد رادار آنها كم است اما هر هفته چند شكار نصيب يمني ها مي كند- ان شاالله بحول و قوه الهي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس