کد خبر 493553
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

نیروهای مردمی و انقلابیون یمن در ادامه حملات تلافی جویانه خود علیه متجاوزان دربار دلارهای نفتی، مواضع و پایگاه های نظامیان عربستان را در خاک این کشور هدف موشک های خود قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، یگاه های موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از پایگاه های نظامی عربستان در مناطق «جیزان»، «عسیر» و «نجران» را هدف حمله قرار داد.

یک منبع نظامی یمن گفت: ارتش و کمیته های مردمی پایگاه های نظامی عربستان در «القرن»، «العین»، «جبل الدود» و پایگاه «المنتزه» و پایگاهی در جنوب الکبری را گلوله باران کردند که در پی آن نیروهای رژیم سعودی با خودروهای نظامی از مهلکه فرار کردند.

وی افزود: واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین پادگان «بن یالین» و پایگاه «الشبکه» در نجران را هدف چند فروند موشک کاتیوشا قرار دادند.

این منبع خاطرنشان کرد که نیروهای یمنی همچنین سامانه موشکی عربستان در پایگاه نظامی «الزج» را با چند فروند موشک و گلوله توپ هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد که در این حملات چند نظامی سعودی زخمی شدند.

عربستان با حمله به فقیرترین کشورعربی منطقه می خواهد عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را دراختیار دارند، جلوگیری کند.

عربستان و 9کشور عربی دیگر به جز عمان با حمایت آمریکا از ششم فروردین، حملات هوایی، دریایی وزمینی راعلیه نیروهای مقاومت مردمی یمن آغاز کرده و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس ومنازل مردم این کشور را بمباران کرده اند.
در اثر این حملات تاکنون حدود 22هزار نفر از جمله زنان و کودکان کشته یا مجروح شده اند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس