کد خبر 493443
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

آرین روبن، ستاره تیم ملی هلند به حمایت از رابین فان پرسی، کاپیتان سابق نارنجی ها پس از خط خوردنش از فهرست جدید تیم ملی هلند پرداخت.

به گزارش مشرق، آرین روبن، ستاره تیم ملی هلند به حمایت از رابین فان پرسی، کاپیتان سابق نارنجی ها پس از خط خوردنش از فهرست جدید تیم ملی هلند پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، دنی بلیند تصمیم گرفته که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند را پس از افت شدید و نیمکت نشینی در فنرباغچه، به تیم ملی هلند دعوت نکند.در حالی که شایعه خداحافظی فان‌پرسی به شدت قوت گرفته، روبن معتقد است که کاپیتان سابق تیم ملی هلند دوباره به میادین ملی بازخواهد گشت.

او گفت:" آیا دوست دارم بازگشت رابین را ببینم؟ حتی نباید در این رابطه بحث کنیم. او یک مهاجم فوق‌العاده است. 101 بازی ملی برای هلند دارد و 50 گل به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن تاریخ ماست. وقتی رابین آماده بود، مشخصا به تیم خیلی اضافه می‌کرد. چرا در این رابطه حتی بحث می‌کنیم؟ این به مربی بستگی دارد که درباره حضور رابین یا عدم حضور او بحث و بررسی کند. اگر می‌خواستم در این رابطه چیزی بگویم، شخصا با او صحبت می‌کردم. هنوز تماسی با رابین نگرفته ام ولی برایش یک پیام کوتاه ارسال کردم."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس