کد خبر 493293
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

بازنشر «عطش و آتش» با صدای صادق آهنگران

 به گزارش مشرق، آلبوم «عطش و آتش» دربردارندهٔ قطعهٔ «جاده و اسب مهیا است، بیا تا برویم...» (خونخواهی آب) است، با صدای صادق آهنگران بازنشر و روانهٔ بازار موسیقی شد.

این آلبوم عاشورایی از تولیدات مرکز موسیقی حوزهٔ هنری است که به تازگی بازنشر شده و در فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری کشور توزیع شده است. چاپ نخست این آلبوم 11 سال پیش وارد بازار شده بود.

آلبوم موسیقی عطش و آتش به آهنگسازی سید محمد میرزمانی و با صدای صادق آهنگران، دارای 6 قطعه است. آهنگ های این آلبوم موسیقایی با شعرهایی از ابوالقاسم حسینجانی، قیصر امین پور، حسنعلی بای، محمدعلی ریاضی یزدی، داوری شیرازی و سیف فرغانی تولید شده است.

گروه نوازندگان آلبوم «عطش و آتش»، عبارتند از: پاشا هنجنی (نی)، ناصر رحیمی (فلوت)، زنده یاد کامران علی آقا (ابوا)، سعید اتوت (کلارینت)، مسعود غریب نواز (هورن)، امیرفرشید رحیمیان (ترومپت)، مسعود حبیبی (دف)، علی رحیمیان، ارسلان کامکار، رضا عالمی، ابراهیم لطفی و سیاوش ظهیرالدینی (ویلون)، عماد رضا نکویی (آلتو)، کریم قربانی (ویلونسل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس) و سیدمحمد میرزمانی (کیبورد).

علاقه مندان برای تهیهٔ آلبوم موسیقی «عطش و آتش» به صورت نسخهٔ اصلی، می توانند به مرکزهای معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومی مرکز موسیقی حوزهٔ هنری
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس