کد خبر 493175
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

در ادامه درگیریها میان نیروهای ارتش و انصارالله یمن با مزدوران آل سعود در یمن، منابع رسانه ای این کشور از هلاکت "صالح مسعد ریاش" سرکرده نیروهای طرفدار سرلشگر عبدربه منصور هادی رییس جمهور موقت، مستعفی و فراری این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیریها میان نیروهای ارتش و انصارالله یمن با مزدوران آل سعود در یمن، منابع رسانه ای این کشور از هلاکت "صالح مسعد ریاش" سرکرده نیروهای طرفدار سرلشگر عبدربه منصور هادی رییس جمهور موقت، مستعفی و فراری این کشور خبر داده اند.

هلاکت سرکرده مزدوران آل سعود در یمن+تصاویر

بنابر این گزارش، وی روز گذشته در اثر اصابت گلوله در درگیریهای جاری در منطقه "قعطبه الضالع" به هلاکت رسیده و به کارنامه سراسر خیانت و جنایتش خاتمه داده شد. طی روزهای گذشته رزمندگان ارتش  و انصارالله با اجرای عملیات وسیعی در مناطق مرکزی و جنوبی  یمن بخشهای وسیعی از آن را بازپس گرفته و تلفات و خسارات گسترده ای را به آنها وارد آورده اند.

هلاکت سرکرده مزدوران آل سعود در یمن+تصاویر

هلاکت سرکرده مزدوران آل سعود در یمن+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    لعنت الله
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    خدایا شکرت زمین از آثار نجاست پاک می شه
  • هیدارنه ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    یمنی ها در جنگ مانند ایرانیها هستند همانقدر شجاع همانقدر مبتکر و خلاق همانقدر محکم و با ایمان اینها از زمان ساسانیان رگه ایرانی پیدا کردند . ابنای احرار یا فرزندان آزادگان نامی بود که به ایرانیهایی که به آنجا فرستاده می شدند می گفتند علاوه بر آن ، بهرام گور که دوره نوجوانی اش را در آنجا گذراند دلاوری و پهلوانی به آنها آموخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس