مژگان حضرتیان فام نویسنده دفاع مقدس گفت: من از مصاحبه با خانواده شهدا تجربیات زیادی کسب کردم و مهمترین تاثیر این گفت و گو ها تغییر نگاه من به دفاع مقدس بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "مژگان حضرتیان فام" نویسنده دفاع مقدس، اظهار داشت: حدود 20 سال است که نویسندگی می‌کنم؛ اما بهترین آثار من  مربوط به آثاری می‌شود که در مورد دفاع مقدس به ویژه خانواده شهدا است.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر در مورد شهدا می نویسم به نویسندگی در مورد موضوعات دفاع مقدسی علاقه‌مندتر می‌شوم.

نویسنده کتاب "چریک پیر" با بیان این مطلب که نوشتن از خانواده شهدا و خاطرات شهدای دفاع مقدس برایم بسیار شیرین است، اذعان داشت: وقتی وارد خانه خانواده شهدا می شوم از همان ابتدا محو شنیدن صحبت های مادران و همسران شهدا می شوم؛ به گونه ای که خیلی اوقات پیش آمده که هم پای این بزرگواران اشک ریخته ام، بدون این که متوجه شوم.

حضرتیان فام افزود: من از مصاحبه با خانواده شهدا تجربیات زیادی کسب کردم و مهمترین تاثیر این گفت‌وگوها تغییر نگاه من به دفاع مقدس بود.

این نویسنده دفاع مقدس تصریح کرد: من به نویسندگی خیلی علاقه‌مند بودم؛ به‌ویژه به رمان‌نویسی، اما از وقتی نوشتن در حوزه دفاع مقدس را تجربه کرده ام دیگر فقط و فقط نوشتن در این حوزه را دوست دارم و سعی دارم با اثرات تاثیرگذاری بتوانم به وظیفه خود که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است به نوجوانان، عمل کنم.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس