کد خبر 492527
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

مدیرعامل باشگاه ملوان دلایل لغو اردوهای این تیم در وقفه ایجاد شده در رقابت‌های لیگ برتر شده را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به شرایط نامساعد جوی انزلی و بارندگی زیاد در این شهر، کادر فنی تیم ملوان تصمیم گرفت که برای آماده‌سازی بیشتر تیم حداقل یک اردوی یک هفته‌ای در کیش برگزار کند اما این اردو لغو شد تا مقصد بعدی انزلی‌چی‌ها برای برگزاری اردو بندرعباس باشد که برگزاری اردو در این شهر هم به سرنوشت اردوی کیش دچار شد. با پیشنهاد مسعود رضائیان، اهواز مقصد بعدی تیم ملوان بود که این اردو هم لغو شد.

مسعود رضائیان در خصوص دلایل لغو پی‌در پی اردوهای تیم ملوان گفت: نظر استیلی برگزاری اردویی یک هفته‌ای در کیش بود اما برگزاری این اردو به دلیل مشکلات شدیدی که باشگاه دارد برایمان امکان پذیر نبود.

وی افزود: پس از آن بندرعباس مقصد بعدی ما بود چون از نظر اقامت و امکانات سخت افزاری نیروی دریایی نهایت همکاری را با ما می‌کرد و باید فقط هزینه پرواز را می‌پرداختیم ولی به ما اعلام شد که در هرمزگان هم سه یا 4 روز بارندگی است و نمی‌توانیم از زمین چمن مجموعه نیروی دریایی استفاده کنیم در حالی که در انزلی حداقل ما زمین تمرین داریم. پس از آن با توجه به اینکه من سال‌ها به فوتبال خوزستان و به ویژه باشگاه فولاد خدمت کردم قرار شد از امکانات شهر اهواز و باشگاه فولاد به خصوص زمین تمرین استفاده کنیم اما به دلیل نبود جا در پروازهایی که به اهواز می‌رود نمی‌توانستیم تیم را به طور متمرکز به اهواز بفرستیم و باید در چند گروه و چند روز این کار را می‌کردیم که عملا نظم اردو بهم می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه ملوان تاکید کرد: بر همین اساس با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر اینکه 3 یا 4 روز دیگر در انزلی بارندگی تمام می‌شود به تمرینات خود در انزلی ادامه داده و اردویی برگزار نمی‌کنیم.

رضائیان در مورد آخرین وضعیت مذاکره باشگاه ملوان با اسپانسر گفت: مذاکرات ما با اسپانسرهای مختلف همچنان ادامه دارد و به نتیجه نهایی نرسیده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس