مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس «شیوه‌نامه حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری با موضوعات مرتبط با دوران دفاع مقدس» را تدوین و به کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور و حوزه‌های علمیه اعلام کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس «شیوه‌نامه حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری با موضوعات مرتبط با دوران دفاع مقدس»  را تدوین و به کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور و حوزه‌های علمیه اعلام کرد.

وی با اعلام مطلب فوق افزود: به زودی «عناوین تحقیقی و پژوهشی موردنظر موزه دفاع مقدس برای تحقیق و پژوهش» به دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ارسال خواهد شد.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد و بحث و بررسی پیرامون طرح مورد بحث و نهایتاً برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران، شیوه نامه حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری با موضوعات مرتبط با دوران دفاع مقدس» و «عناوین تحقیقی و پژوهشی موردنظر موزه دفاع مقدس برای تحقیق و پژوهش»، در زیر مجموعه چهار عنوان کلی «ابعاد فرهنگی، ابعاد اقتصادی، ابعاد سیاسی و ابعاد اجتماعی جنگ تحمیلی» به تعداد 542 عنوان، برای دانشگاه‌های غیر نظامی و همچنین شیوه‌نامه مذکور و عناوین تحقیقی و پژوهشی، در زیر مجموعه 8 عنوان کلی و بالغ بر1500 عنوان، برای دانشگاه‌های نظامی تدوین شد.

سردار خضرایی در پایان سخنانش تصریح کرد: برای انتقال تجارب حاصل از دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده، نتایج این تحقیقات در بانک اطلاعاتی (دیتا سنتر) موزه دفاع مقدس نگهداری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس