مجید پورولی کلشتری از نگارش رمان تازه‌ای با موضوع آزادگان و اسرای ایرانی در زندان‌های عراق خبر داد و گفت: من در این کتاب مشکلات اسیران ایران را بر اساس پژوهش‌ها و خاطرات کلی آزادگان نوشته‌ام.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مجید پورولی کلشتری به ایبنا گفت: رمان تازه‌ام با موضوع آزادگان از سوی انتشارات پیام آزادگان منتشر می‌شود.

وی با بیان این‌که هنوز نام این کتاب قطعی نشده است، درباره موضوع رمان تازه‌اش توضیح داد: در این رمان به مشکلات اسیران ایران در زندان‌های عراق و فضایی که پس از آزادی در داخل کشور تجربه کردند پرداخته‌ام. همچنین، مشکلات آن‌ها در زندگی امروز هم بخش‌های دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهد.

پورولی کلشتری ادامه داد: من این کتاب را بر اساس پژوهش‌ها و خاطرات کلی آزادگان نوشته‌ام و از همکاری خوب موسسه پیام آزادگان برای تحمل بیش از زمان درج شده در قرارداد سپاسگزارم زیرا به من فرصت داده شد تا یکسال برای نوشتن این رمان زمان بگذارم.

این داستان‌نویس با بیان این‌که رمان یاد شده آخرین اثرش در حوزه دفاع مقدس است، افزود: قصد نوشتن داستان دیگری در حوزه‌ دفاع مقدس ندارم زیرا کتاب‌های زیادی باید درباره اهل بیت(ع) نوشت که من هنوز در ابتدای کار هستم.
 
وی همچنین از در دست نگارش داشتن دو کتاب دیگر خبر داد و گفت: ادامه کتاب «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» را درباره نگاه غلط برخی نویسندگان می‌نویسم که قلم‌شان زمینه‌ای برای ساخته شدن کاریکاتور‌ از شخصیت حضرت محمد(ص) و اهانت به مقام ایشان شده است. ناشر این کتاب هم «عماد فردا» خواهد بود.

پورولی کلشتری اظهار کرد: البته مضمون این دو رمان در ادامه یکدیگر نیست و شاید بهتر باشد که بگوییم در مکتب فکری «سقیفه» است. افزون بر این، کتاب دیگری با نام «کتیبه کبود» درباره غصب خلافت حضرت امیر‌المومنین (ع) و فدک می‌نویسم که ناشر آن هنوز مشخص نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس