کد خبر 492034
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به سرانجام پرونده قطع درختان در سازمان هواشناسی، گفت: تفاهم شده که سازمان هواشناسی چندین برابر درختان قطع شده، فضای سبز ایجاد کند.

 به گزارش مشرق، رحمت‌اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به قطع تعدادی درخت در محوطه باز سازمان هواشناسی تهران، گفت: تعدادی درخت برای مرتب‌سازی و بازسازی محوطه سازمان هواشناسی قطع شده بود که پس از پیگیری‌های مدیریت شهری و بررسی نقشه‌های ساختمانی این سازمان، قرار شد که چندین برابر محوطه تخریب شده، فضای سبز جدید ایجاد شود؛ در حدی که جبران خسارت گذشته را کند.

وی در خصوص تذکر دیگری مبنی بر قطع یکی در میان محوطه سبزی در نزدیکی پایانه غرب، گفت: پاسخ کتبی تذکر مکتوب معمولا بین یک تا یک ماه و نیم زمان می‌برد اما همان روز مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اعلام کرد که با بازرسی این سازمان، این محل را پیدا نکرده است. زمانی که عکس‌ها را تحویل دادیم، مختاری اعلام کرد این عکس‌ها به بخش بازرسی تحویل داده شده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

حافظی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص عاقبت شناسنامه‌دار شدن باغات تهران، گفت: یک ماه پیش جلسه‌ای در این رابطه برگزار کردیم که شهرداری اعلام کرد این موضوع در حال انجام است و قرار بود گزارشی در این رابطه به شورا ارائه کند.

اواخر شهریور سال گذشته بیش از ۱۰۰ اصله درخت توسط سازمان هواشناسی قطع شد که در آن زمان مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد که این سازمان و شهرداری منطقه ۲۱ بطور جداگانه از سازمان هواشناسی برای قطع درختان شکایت کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس