معاون سياسي وزير کشور با تاکيد بر اينکه استفاده از امکانات دولتي براي تبليغ کانديداها به هر روش ممنوع است، افزود: بايد اعتماد مردم را به سلامت انتخابات حفظ کنيم.

به گزارش مشرق، محمدحسين مقيمي صبح امروز در همايش فرمانداران جديدالانتصاب 9 استان کشور در سالن اجتماعات جلسات فرمانداري چابهار در حال برگزاري است، با اشاره به انتخابات پيش رو اظهار کرد: شوراهاي تأمين شهرستان‌ها و استان‌هاي کشور تمهيدات لازم را براي حفاظت از صندوق‌هاي انتخابات بينديشند و تا پايان شمارش آرا نظارت کامل داشته باشند.

قراردادن امکانات دولتي براي تبليغ کانديداها ممنوع
معاون سياسي وزير کشور با تاکيد بر اينکه استفاده از امکانات دولتي براي تبليغ کانديداها به هر روش ممنوع است، افزود: بايد اعتماد مردم را به سلامت انتخابات حفظ کرده و زمينه حضور حداکثري آنها را در انتخابات فراهم کنيم.

اين مسئول ادامه داد: همه مسئولان هيئت‌هاي اجرايي و نظارتي مکلف هستند براساس حدودي که قانون تعيين کرده عمل کنند.

وي با تاکيد بر اينکه تأمين امنيت انتخابات بر عهده وزارت کشور است، گفت: بايد زمينه برگزاري يک انتخابات قانونمند و سالم با حضور حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي را فراهم کنيم.

مقيمي ادامه داد: فرمانداري‌ها وظيفه دارند فضاي جامعه را آرام کرده و در چهارچوب قانون شرايط مساوي را براي همه کانديداها و جريانات سياسي فراهم کنند.

معاون سياسي وزير کشور بر نظارت کامل بر نحوه انتخابات از زمان جمع‌آوري آراء تا پايان شمارش صندوق‌ها تاکيد کرد و گفت: راي مردم نزد مسئولان برگزار کننده انتخابات امانت است.

وي گفت: وظيفه دست اندرکاران برگزاري انتخابات، ايجاد فضاي سياسي با نشاط و سالم براي حضور حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي است.

همايش فرمانداران جديدالانتصاب 9 استان کشور که صبح امروز در سالن اجتماعات جلسات فرمانداري چابهار آغاز شده، پس از سخنراني‌هاي مسئولان مربوطه و برگزاري جلسات توجيهي براي فرمانداران فردا عصر به کار خود پايان مي‌دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس