دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط باید به نحوی تعیین شود که شروط 9 گانه مورد نظر رهبری در اجرای برجام نصب‌العین دولت قرار گیرد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی به مناسبت سالروز 13 آبانماه، حضور یافت.

وی گفت: انقلاب ما به نفع دانش‌آموز و دانشجوی انقلابی، مسلمان، مومن و علاقمند به آرمان‌های امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون است.

رضایی افزود: این جمعیت عظیم که امروز در مراسم سیزدهم آبان شرکت کرده‌اند، مردمی ظلم‌ستیز هستند که هرگز زیربار استبار و زورگویی نخواهند رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری در مورد نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس‌جمهور در مورد نحوه اجرای برجام، گفت: شرایط باید به نحوی تعیین شود و فرآیند ارجای برجام باید به صورتی به پیش برود که شروط 9 گانه مورد نظر مقام معظم رهبری نصب‌العین دولت قرار گیرد.

وی افزود: این نامه حکم یک منشور رفتاری را برای دولت در رابطه با اجرای برجام و ایفای تعهدات از سوی ایران در قضیه هسته‌ای دارد و تخطی از آن هرگز قابل بخشش نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوالی دیگری در رابطه با مصوبه اخیر این مجمع در مورد مسئله اموال و دارایی‌های مسئولان گفت: این مسئله قطعا به طور جدی دنبال خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس