کد خبر 490833
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: براساس بررسی‌های اولیه بیش از 4700 نفر، داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

به گزارش مشرق، دین‌پرست قائم‌مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، گفت: سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور به ریاست مهندس مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور و با حضور اعضای اصلی ستاد برگزار شد.

در این جلسه که استانداران استان‌های البرز، خراسان‌جنوبی و گلستان نیز حضور داشتند، استانداران مدعو ضمن تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی استان‌های خود در زمینه انتخابات، به نیازمندی‌ها و ضرورت‌های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان‌های متبوع خود اشاره نمودند.

دین‌پرست افزود: در این جلسه اعضای ستاد انتخابات کشور و روسای کمیته‌های مرتبط نیز ضمن ارائه آخرین اخبار، گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل ستاد را ارائه کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: براساس بررسی‌های اولیه به عمل آمده، بیش از 4700 نفر، داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود که در نتیجه برای هر یک از 290 کرسی نمایندگی مجلس حدوداً 16 نفر داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، البته وی تأکید نمود که این ارقام تقریبی و تخمینی بوده و قطعی نمی‌باشد.

دین‌پرست افزود: در این جلسه بر استمرار روند برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان برگزاری انتخابات و عوامل اجرایی آن که حدوداً 960 هزار نفر هستند، تاکید جدی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن بررسی روند برگزاری جلسات ستادهای متناظر انتخاباتی در سراسر کشور، بر برگزاری منظم این جلسات در موعدهای مناسب و مقرر تاکید گردید.


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس