نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود ادعا کرد با انتفاضه فلسطینیان مقابله می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه مدعی شد: تل آویو بر موج اخیر حملات اخیر فلسطینی ها در شرق بیت المقدس و مناطق کرانه باختری رود اردن فائق خواهد آمد. 

اعلام کرد نتانیاهو روز سه شنبه در یک مراسم امضای موافقت نامه مسکن در آفولا در شمال فلسطین اشغالی، در اظهاراتی گستاخانه ادعا کرد :«من می دانم که ما در یک منطقه طوفانی به سر می بریم. اسلام افراطی ما را محاصره کرده و بازوهای خود را نیز به داخل خاورمیانه نفوذ داده است.»

وی در ادامه لفاظی های خود گفت: در عین حال، ما با موجی از تروریسم می جنگیم. ابتدا موشک ها و حالا چاقوها. ما بر موج قبلی فائق آمدیم؛ بر این یکی هم فائق می آییم.

وی گفت: «لازمه این صبر و شکیبایی بسیار است. ما نیروهای خودمان را افزایش داده ایم و سرگرم سرمایه گذاری در ابزارهای مختلف هستیم. ما از اقداماتی که برای شکست دادن این تروریسم ضروری است عقب نشینی نمی کنیم، اما می دانیم که در نهایت باید بر نیروی اراده متکی باشیم، نیروی اراده آهنین مردم خود که در بیش از 100 گذشته اینجا بوده اند، و همین اراده است که بر همه موانع فائق می آید و اسرائیل را به شکلی که الهام بخش جهان است توسعه می بخشد.»
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس