کد خبر 490541
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

مهاجم اتلیتیکو مادرید امشب فرصت دارد تا صدمین گل خود را برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا نوشت: هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود که در گروه C، اتلتیکو مادرید مهمان آستانه آذربایجان است.

فرناندو تورس، ملی پوش پیشین اسپانیا در این دیدار از ابتدا بازی می‌کند. او این فرصت را دارد تا صدمین گلش را برای روخی بلانکو به ثمر برساند. مهاجم اتلتیکو در این‌باره گفت: فقط یک گل مانده است. امیدوارم امشب به ثمر برسد چون مشتاق زدن این گل هستم. برای زدن این گل خیلی صبر کردم ولی فوتبال این چنین است. مطمئن هستم آن روز فرا خواهد رسید.

تورس در ادامه افزود: از اولین گل من برابر آلباسته تا به امروز، اتفاقات زیادی افتاده است. از این باشگاه رفتم و دوباره بازگشتم. این گل می‌تواند یک جایزه دیگر برای من باشد که امیدوارم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برسد. قرار گرفتن در میان برترین گلزنان اتلتیکو مادرید، برای من یک رویاست. پس از صدمین گل هم فکر نکنم در گلزنی متوقف شوم.

مهاجم اتلتیکو درباره کم گل زدن تیمش گفت: اتلتیکو در این فصل از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته است. آمار نشان دهنده این است که می‌توان در این زمینه پیشرفت داشت. اگر تیمی در فصل‌های پیش، گل کمتری دریافت کرده باشد می‌تواند در فصل بعد این آمار را بهتر کند. معتقدم اتلتیکو رشد خواهد کرد و در دفاع بهتر خواهد شد. اگر دفاعی بازی نکنید، در خط حمله موقعیت‌های بیشتری خواهید داشت. بازی‌های زیادی باقی مانده است و می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس