کد خبر 483995
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

سران باشگاه لاس‌پالماس اسپانیا در حالی که از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگا تنها هشت هفته می‌گذرد، سرمربی خود را به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کردند تا نخستین باشگاهی باشند که مربی خود را در فصل جاری اخراج می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت گل نوشت: از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگا تنها هشت هفته می‌گذرد اما این باعث نشده است تا سران باشگاه لاس‌پالماس سرمربی خود را به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار نکنند.

لاس‌پالماس در هفته هشتم لیگا دو روز پیش با چهار گل برابر ختافه تن به شکست داد و همین باعث شد تا سران این باشگاه اسپانیایی در جلسه‌ای اضطرای تصمیم به اخراج یاکو هررا سرمربی خود بگیرند.

لاس‌پالماس در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است و در رده نوزدهم جدول قرار دارد. این تیم نخستین تیم در فصل جاری لیگا است که سرمربی خود را اخراج می‌کند.

لاس‌پالماس برابر تیم های بزرگی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این تیم در هفته نخست برابر اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تنها با یک گل بازی را واگذار کرد و برابر آبی-اناری‌ها هم در هفته ششم بسیار خوب کار کرد و تنها با نتیجه دو بر یک در نوکمپ تن به شکست داد. آن دیدار برای بارسلونا بسیار بد یمن بود؛ چرا که باعث آسیب لیونل مسی شد و او نمی‌تواند تا دو ماه برای این تیم اسپانیایی به میدان برود.

هنوز باشگاه لاس‌پالماس سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و به همین خاطر گمانه‌زنی‌ها در این زمینه افزایش پیدا کرده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس