کد خبر 490025
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: هرگونه خرید و فروش، واگذاری، تملک و تصرف در اراضی عباس آباد ممنوع است اما ۸۰ هزار و ۲۵ متر از اراضی ممنوعه عباس آباد در سال ۹۰ به فروش رفته است.

به گزارش مشرق، رحمت اله حافظی در جلسه ارائه گزارش حسابرس شورا از عملکرد مالی شرکت نوسازی عباس آباد، با اشاره به بند چهار این گزارش، گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی در سال ۸۴ مصوبه ای داشته که به استناد این مصوبه هرگونه خرید و فروش، واگذاری، تملک و تصرف در اراضی عباس آباد ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه این مصوبه در سال ۸۵ ابلاغ شده است، تصریح کرد: بر اساس گزارش حسابرس شورا در سال ۹۰ حدود ۸۰ هزار متر از این املاک به صورت غیرقانونی فروخته شده است. این اقدام قابل قبول نیست، چگونه می توانیم این مساله را بپذیریم.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با تاکید بر اینکه مصادیقی متعددی در خصوص عملکرد نامناسب شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران وجود دارد، افزود: شهرداری با این تخلفات و بی توجهی به مصوبات بالادست، از شورا می خواهد تا برای بازپس گرفتن اراضی عباس آباد به شهرداری کمک کنیم.
 
حافظی گفت: شهرداری تهران مکلف است نسبت به این تخلف و سایر تخلفات مندرج در گزارش حسابرس پاسخگو باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    تمام اساتید اطلاعات و جهاد و منابع طبیعی در تهران اند ولی اینکه کنار گوششان این وقایع رخ میدهد یعنی اینکه از درون این سازمانها رابط و خط مشی دهنده وجود دارد.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    شورای تهران کیستند؟ اصلاح طلب و ورزشکار و هنرمند. اصلن نمیدانند کارشان چیست و سرانه فضای سبز و اموزشی و غیره چقدر است؟ فقط به دلیل مشخصات ظاهری و کاریزماتیکی شان انتخاب شده اند.
  • اصغر دیزل ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    هشتاد هزار چیزی نیست /کشش ندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس