کد خبر 489769
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

سیدمجید بنی‌فاطمه از مداحان اهل بیت(ع) با انتشار تصویری، از سیدمهدی رحمتی حمایت کرد.

حمایت مداح معروف از مهدی رحمتی +عکس
به گزارش مشرق، پس از بیانیه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مبنی بر اینکه سیدمهدی رحمتی، سنگربان و کاپیتان باشگاه استقلال تهران هرچند که استعداد خودش را در زمین بازی نشان داده اما در بُعد شخصیتی مردود شده، موجی از حمایت‌ها از رحمتی به راه افتاد.

بسیاری از مربیان، مسئولان و پیشکسوتان کشورمان بر لزوم حضور وی در تیم ملی تاکید کردند و حتی بازیکنان استقلال با انتشار تصاویری از سیدمهدی رحمتی در اینستاگرام (اینجا) به این تصمیم کی‌روش اعتراض کردند.

در تازه‌ترین این حمایت‌ها، سیدمجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت(ع) با انتشار تصویری از دروازه بان سابق تیم ملی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: بنده نه اهل فوتبال هستم و نه فوتبالیست اما در این مدت،صحبت هایی در مجامع عمومی مطرح شده که بر خود لازم دیدم تا حق برادری به جا بیاورم و چند کلامی در این باره با شما سخن بگویم. فارغ از هر رنگ و هر پرچمی؛سید مهدی رحمتی عزیزِ ملت ایران است.

وی افزود: تا جایی که به یاد داریم، مردم ما همیشه برای سادات احترام ویژه ای قائل بوده و هستند و ارتباطشان با سادات ارتباطی دلی و بدون واسطه بوده اما اگر در این برهه ی زمانی شخص معلوم الحالی پیدا بشود و گزافه ای بگوید برای همچون منی که سید را خوب می شناسم و می دانم که اگر کسی پای بساط روضه های اهل بیت علیهم السلام باشد و مضافا خادم حرم امام رضا(ع) نیز باشد، حتما جنس روح و شخصیتش با دیگران فرق زمین تا آسمان دارد.

بنی فاطمه در پایان تاکید کرد: بی شخصیت کسی است که درمورد دیگران بابی ادبی سخن بگوید.مهدی جان یادت باشد عزت وذلت دست خداست؛ <تعزُّ مَنْ تَشاٰء وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاٰء> ...

باآرزوی عزت روز افزون برای تو وتمامی جوانان ایران زمین یاعلی(ع).

حمایت مداح معروف از مهدی رحمتی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    کیروش حدوحدودت رابشناس.سیدمهدی مودب وعزیز دل ملت ایران است
  • ehsan ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    رحمتی در زمانی که تیم ملی ایران بهش نیاز داشت از تیم کنار رفت و با ایم کارش به کشور ایران و تیم ملی خیانت کرد.
  • یک ناشناس ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    با همه ی احترامی که برای مداحان قایل هستم، این عمل ایشان را تایید نمیکنم. چه بسا چندی دیگر مداحی دیگر از بازیکنی دیگر برای تیم ملی حمایت کند. ان شاءالله که همه ی ما در مسیر راستینی که در آن تخصص داریم راه بپیماییم و در هر چیزی دخالت نکنیم.
  • محمد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    منظور کیروش بی ادبی نبوده و بی شخصیتی به زمانی بر می گردد که تیم ملی رو در بدترین شرایط ول کرد و رفت
  • رضا نعمتی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    من یک پرسپولیسی هستم اما به همان اندازه که سیدمجید بنی فاطمه رو دوست دام به سید مهدی رحمتی هم علاقه دارم.اما آقای مداح شأن شما نظر دادن درباره فوتبال و درگیری با سرمربی تیم ملی نیست. با اینکه کیروش رو دوست دارم اما در جدل ها به کسی رحم نمی کنه و هر چی می خواد میگه. چرا کاری می کنی برگرده و یه توهینی به شما بکنه؟
  • مصطفی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    بنده از نظر فنی و بازی بسیار آقای رحمتی رو قبول دارم از نظر من در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران هستن از نظر شخصیتی نمیشناسم ولی با توجه به رفتارهایی که از ایشون در برنامه خندوانه دیدم به نظرم حرف کیروش درسته و ایشون رو آدم بسیار مغروری دیدم
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    من سید مهدی رحمتی رو نمی شناسم و در موردش قضاوت نمی کنم. ولی دفاع مداح عزیز از ایشون دفاع منطقی نیست. مگه هر کی سیده و و محب اهل بیت و اهل هیات هست صفر تا صد کارهاش اهل بیتیه؟ خیلی ها مثل من محب اهل بیت هستند ولی چون حبشون کامل نیست و ایمانشون ضعیفه، خیلی از رذایل دیگه رو شاید داشته باشند.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    بياييم اجازه دهيم مربي تيم ملي كارش را انجام دهد
  • رضا ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    بعضی از مداحان با اعمال و رفتار نسنجیده شان باعث دلزدگی مردم از این صنف میشوند .
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    شما هم حد خودت رو بشناس، کبوتر با کبوتر باز با باز
  • امیر ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    همه از کینه کیروش نسبت به رحمتی خبر دارند(البته فکر کنم پای بازیکنی در میان بود) رحمتی زمانی کنار رفت که کیروش عزیز شما دانیال داوری رو میخواست دروازه بان اول تیم بکنه و رحمتی رو بذاره کنار
  • حسین ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    رحمتی به ایران خیانت کرد رحمان احمدی چطور؟ ایران نیمی از حضورش در جام جهانی رو مدیون حضور رحمان در سه بازی آخر بود،نبود؟ چطور حقیقی که اصلا به تیم ملی دعوت نمیشد یکدفعه شد گلر شماره یک؟ چرا کیروش در مسابقات مقدماتی به حقیقی ایمان نداشت؟
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    یه چوری میگن تیم ملیو تو بدترین شرایط ول کرد انگار تو جنگ وسط محاصره و کمبود مهمات طرف رفته تو اغوش دشمن!! خود اقای اچنبی رفت اون بچه خوشگله رو اورد که دو تا بازی بیشتر دووم نیاورد. سید مهدی غیرتی گفت من دلایل خودمو دارم دلایلمو میگم به شرطی که مخرومم نکنید ولی کفاشیان گفت محروم میشی. سید مهدی اصلا یه مدت از تیم ملی خداحافظی کرده بود. ندیدید اینجوری تا حالا؟ اصلا بحث، بحث بازگشت رحمتی نیست، بحث سر اینه که یه اجنبی دوزاری داره به یه سید ایرانی ، تو مملکت خودمون راحت توهین میکنه و یه سریا به خاطر منافع باشگاهی هموطنشونو فروختن. اگه تو تاریخ میخونید که فلان زمان فلان مردم هموطنشونو فروختن همینجوری بوده ها. اوما شاخ و دم نداشتما. اومجا هم طرف پای منفعتش درمیون بوده. مطمئنا منفعتش از منفعت باشگاهی با ارزشتر بوده کی روش یه اجنبیه که دو روز دیگه میره پشست سرشم نگاه نمیکنه. چه بسا کلی هم علیهمون صحبت کنه. واقعا این اقای اجنبی چه گلی به سرمون زده؟
  • آبی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    یا علی
  • عليرضا از تهران ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    حق با كيروش است.روزي كه تيم ملي در اوج نياز به رحمتي بود ولي رحمتي براي بازگشت به تيم ملي تقاضاي دوران استراحت كرد را فراموش نكنيم.كيروش چون ايراني نيست از حب و بغض در كارش خبري نيست.....فقط فوتبالي تصميم ميگيرد.
  • hamid ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    پرسپولیسیای عزیز از رحمتی دل خوشی ندارن بابت دربی .خودشونم میدونن سوشا در حد تیم ملی نیس .اقای کیروش هم مناسفانه منافعش به خطر میوفته اگه مهدیو دعوت کنه.ایشون (کیروش) بنظر من ما دیگه رییس فدراسیونم نمیخوایم اقای کیروش هستن
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    دخالت درسیاست که خیلی زیادشده ایت ا...مکارم هم اشاره به این دخالت ها داشت.
  • رسول مشهدي ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    مثل اين ميمونه كه يك مربي فوتبال در مورد شايستگي و توانايي هاي يك مداح و شيوه كار او نظر بده. آقاي سيد مهدي رحمتي نه بخاطر مسائل فني بلكه بخاطر پشت كردن به تيم ملي حذف شد.در هر صورت مربي تيم ملي است و نظرش مطاع
  • ابراهیم ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    آقاخیلی کارکرده کی روش تابه الان درایران دووم آورده دمش گرم که به فکرفوتبال مملکت هستش
  • آرش ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    کی روش باعمری فوتبال حالیش نیست اماتو....؟
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    اگه بداخلاقي هم از ايشون ديدي حاضري مردانه برائت بجويي.؟
  • حشمت الله ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    اجنبی پرستی به چه قیمتی. ....پس تعصب ایرانی و عرق ملی تان کجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس