کد خبر 489625
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

علیرضا اسدی با بازیکنان تیم ملی دهه 60 در استخر

به گزارش مشرق، علیرضا اسدی بازیکن تیم های ملی هم بوده است. او در سال‌های 57 تا 59 در تیم های جوانان و امید راه آهن بازی کرده و در سال 58 عضو تیم ملی جوانان شده است. علاوه بر این‌ها عضویت در تيم‌های اکباتان، راه آهن، عضویت و کاپیتانی در تیم بنیاد شهید، تیم منتخب استان تهران و عضویت در تيم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در سالهای 65 تا 66 از جمله سوابق وی است.

اسدی زمانی در تیم ملی بازی کرد که سرمربی‌اش مرحوم پرویز دهداری بود. البته نام وی در لیست نهایی دهداری برای مسابقات بازیهای آسیایی سئول نبود و او از لیست نهایی خط خورد.

حالا که چند روزی است کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در رسانه‌ها با هم درگیر شده اند، انتشار تصویری جالب از دبیرکل فدراسیون فوتبال در روزهایی که در تیم ملی بازی می کرد، خالی از لطف نیست.

در تصویر زیر که مربوط به یکی از اردوهای تیم ملی در خارج از کشور است، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، مهدی فنونی زاده، احمدرضا عابدزاده، صمد مرفاوی،محمد علوی، نادر میراحمدیان، محمد ژاله مستقیم، علیرضا اسدی و بیژن طاهری دیده می شوند.

{$sepehr_album_32763}
احمدرضا عابدزاده دستش را روی شانه های علیرضا اسدی انداخته است اما روی علیرضا اسدی به سمت دوربین نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    خاک عالم تو سر مشرق که عکس لخت بازيکنان رو گذاشته تو سايت. فقط ادعاي مسلموني مي کنيد . لقمه نون تون رو حرام کنيد با اين مسخره بازي ها
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    بعد از استعفای 13 ستاره تیم ملی در بازی های آسیایی سئول (1365)در اعتراض به سختگیری های دهداری ،این مربی فقید مجبور شد تیم ملی جدیدی تشکیل دهد که اکثرا از چهره های ناآشنا و گمنام بودند و به جز دوبازی انتخابی المپیک 88 مقابل کویت دیگر فرصتی برای حضور در جمع ملی پوشان نیافتند.از جمله همین آقای اسدی ،ژاله مستقیم ،میراحمدیان و محمد علوی.البته این اتفاق موجب شد چهره هایی مثل زرینچه و عابدزاده هم به فوتبال کشور معرفی شوند.
  • رضا ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    عکس بالا در هتل محل اقامت تیم ملی گرفته شده و بعلت تحریم و محاصره اقتصادی تیم ملی اجازه برگزاری بازی در تهران را نداشت و تا آخرین لحضله اعزام تیم به مسابقات نامشخص بود!بازیکنان از شلوارهای تیم جوانان که اعزام نشده بود استفاده کردند که برای عدهای شلوار تنگ یا کوتاه یا...بود.در عکس بالا آقایان پرویز ادیبی ، سعید جانفدا،علی پازوکی، امیر داداش ضیایی ،مجید رضایی ،مرحوم سیروس قایقران و ...قراردارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس