ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران از ۴ تا ۶ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، در این نمایشگاه نوین ترین و جدیدترین دستاوردها، پیشرفت‌ها، تجهیزات، صنایع و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی و شرکت‌های خارجی ارائه و به نمایش گذاشته می شود.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران در بخش‌های تعمیر، نگهداری و اورهال هواپیما، الکترونیک، اویونیک، مخابرات و رادار، صنایع هوایی بدونه سرنشین، هوانوردی عمومی و هواپیماهای سرنشین دار، آموزش، استاندارد سازی و مهندسی مشاور، خدمات فنی و قطعه سازی(زنجیره تامین هوا فضا)، فضایی و هوافضا برگزار می شود.

در بخش نرم افزاری این نمایشگاه انواع مختلف سیستم عامل‌ها، دریافت نرم افزار از طریق wifi، ذخیره اطلاعات در تلفن همراه و امکان مسیر یابی از طریق برنامه های نرم افزاری ارائه می شود. در بخش سخت افزاری هم، تولیدات و صنایع مختلف از جمله هواپیماهای سبک و فوق سبک، انواع بالگردها، ماهواره برها و قطعات مربوط به موتور هواپیماها و موشک‌ها، سازه های پرنده، قطعات فلزی و غیر فلزی، تجهیزات هوایی و فرودگاهی، ابزارآلات خاص هوایی، سامانه های الکترونیکی، اویونیکی، مخابراتی و راداری، بدنه و دیگر صنایع و تجهیزات نوین صنعت هوایی و فضائی ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بنابه گفته مسئولان، تاکنون حضور ۱۱۴ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است. در کنار شرکت‌های داخلی تاکنون حضور شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، انگلستان، بلژیک، ترکیه، فرانسه، روسیه، چین، ایتالیا و اردن هم نهایی شده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده علاوه بر افزایش شرکت‌های خارجی، با ورود سازمان صنایع هوایی کشور، تعداد شرکت‌های داخلی نیز افزایش یابد.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضائی ایران علاوه بر نمایش توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی کشور، برخی از شرکت‌های هوایی، نشریات و مجلات تخصصی، ماکت و مدل‌هاي خود در حوزه صنايع هوايي را ارائه می کنند. در بخش نمایش هوایی و پروازها نيز هواپیماهای سبک و فوق سبک، آبپاش، دو زیست، جایرو و هلی کوپتر حضور دارند.

ارائه توانمندی های صنايع هوايی، هوانوردی و هوا فضايی جمهوری اسلامی ایران، معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های این صنعت، آشنایی شرکت‌های داخلی با پیشرفت‌های روز صنعت هوایی دیگر کشورها، جلب حمایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توجه به زیرساخت‌ها، توجه به قوانین به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هوایی با توجه ویژه به رشد بخش خصوصی، طراحی برنامه هایی برای معرفي مزایای پروازهای عبوری از آسمان ایران و تبدیل شدن به هاب منطقه، جذب شرکت‌های معتبر خارجی از سایر نقاط جهان به منظور استفاده متقابل از توانمندی‌های ایران و دیگر کشورها و جهت گیری برای مردمی کردن هوانوردی عمومی از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    مکان این نمایشگاه کجا هست؟؟؟؟
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    نشانی محل برگزاری؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس