کد خبر 489296
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

درخشش دروازه‌بان استقلال در دربی 81 باعث شد بارقه‌هایی از امید به بازگشت او به تیم‌ملی رقم بخورد.

به گزارش مشرق، سیدمهدی رحمتی در روزی که کارلوس کی‌روش از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی دربی 81 را زیرنظر داشت، یکی از بهترین نمایش‌های خود در این سال ها را ارائه داد و به اذعان بسیاری از کارشناسان سوپرسیوهای او در طول 90 دقیقه استقلال را از یک شکست سنگین نجات داد.

همین درخشش کافی بود تا بعد از بازی امیدواری‌هایی رقم بخورد تا سرمربی تیم‌ملی ایران بار دیگر این دروازه‌بان آماده را به اردوی تیم‌ملی دعوت کند. اما یک اظهارنظر شاید بی‌مورد از دبیرکل فدراسیون فوتبال تمام شانس‌های رحمتی را برای بازگشت به تیم‌ملی سوزاند. اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال که این روزها درگیری‌های لفظی شدیدی با کی‌روش دارد، در حمایت از دروازه‌بان استقلال مدعی شده بود او باید به تیم‌ملی دعوت شود. اظهارنظری که اصلا به مذاق سرمربی پرتغالی تیم‌ملی خوش نیامد و باعث واکنش سریع او به این اتفاق شد.

کی‌روش در بیانیه جدید خود در خصوص دعوت دوباره رحمتی گفت: معیار انتخابهای من همیشه بنا بر دو مطلب اصلی بوده است؛ شخصیت و استعداد. افرادی که از بعد شخصیتی مردود شوند هیچ شانسی با من ندارند، حتی اگر درون زمین استعدادشان را نشان دهند. با این اظهارنظر کاملا اندک شانس رحمتی با وجود آمادگی بسیار بالا برای بازگشت به تیم‌ملی از بین رفت.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس