کد خبر 488711
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

در ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی، شماری از عناصر تکفیری در مناطق مختلف این کشور کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، سایت سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه در گزارشی از درگیری‌ شدید میان نیروهای ارتش سوریه و ستیزه‌جویان در اطراف روستای عطشان در حومه شمالی حما خبر داد و افزود، در این درگیری‌ها شماری از تروریستها کشته و یا زخمی شدند.

در همین حال، نیروهای کرد و گروه تروریستی داعش در اطراف روستای غزیله در حومه تل حمیس در استان حسکه درگیر شدند.

ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش، حمله آنان را به تل خیبر میان منطقه سلمیه و اثریا در شهر حلب خنثی کردند و دو مخفیگاه این گروه تکفیری را در روستای قصر و تل اشهیب در حومه شمالی استان سویداء هدف حمله هوایی قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، نیز نوشت، یگانی از ارتش سوریه مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره را در بخش نوله و مرج السلطان در جنوب غوطه شرقی تصرف کرده و شماری از آنان را به هلاکت رسانده‌اند.

در شهر دوما نیز در عملیاتی ویژه شماری از سران تروریست‌های وابسته به گروه «جیش الاسلام» توسط نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

ارتش سوریه همچنین با کمک نیروهای مقاومت حزب الله لبنان، 9 تن از عناصر تکفیری وابسته به گروه «اتحاد اسلامی اجناد شام» را در داریا در حومه دمشق از پای در آوردند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه همچنین محل تجمع تروریست‌ها را در منطقه اردوگاه پناهجویان هدف حمله قرار دادند که در پی آن همه ستیزه‌جویان حاضر کشته شدند.

سایت المیادین نیز در گزارشی از حملات هوایی ارتش روسیه و انهدام مواضع تروریستها در منطقه تل مسحره در حومه قنیطره خبر داد. در این حمله شماری از تروریست‎ها کشته و یا زخمی شدند.

در همین حال اصابت خمپاره تروریست‌ها به روستای التوته در حومه حما منجر به کشته شدن دو جوان و زخمی شدن شماری دیگر شده است.


منبع: پرس تی وی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    اگر ممکن است برای گروه خبری مشرق از منطقه رنکوس که در شمال الزبدانی قرار دارد هم خبر بگذارید این منطقه 3 سال یا بیشتر است که توسط ارتش به اصطلاح آزاد اشغال شده است و تاکنون درگیری در انجا صورت نگرفته است در ضمن اینکه جزء مناطق آشتی ملی هم نیست. با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس