کد خبر 488275
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا بازی بسیار مهم و حساسی مقابل نفت تهران داریم و امیدوارم این مسابقه تحت تاثیر دربی پایتخت قرار نگیرد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در هفته یازدهم گفت: مسابقه ما مقابل نفت تهران بسیار مهم است و امیدوارم تحت تاثیر دربی قرار نگیرد. فکر می‌کنم این بازی یکی از مسابقات زیبای هفته یازدهم خواهد شد و هر دو تیم تهاجمی و جوانمردانه بازی خواهند کرد. ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم و نفت هم می خواهد خود را در جدول بالا بکشد امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند به روند روبه رشد خود ادامه دهد تصریح کرد: تیمی که 10 هفته بالای جدول بوده مطمئنا می‌تواند این روند را ادامه دهد. استراتژی تیم ما این است که بالای جدول باشیم و به وضعیت خود بهبود ببخشیم. البته تیم  مان جوان و جویای نام است و باید کاری کنیم که بازیکنان دچار غرور و انحراف فنی و تاکتیکی نشوند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا در تعطیلات لیگ اردویی برگزار خواهند کرد خاطرنشان کرد: حتما یک اردو برگزار خواهیم کرد با توجه به اینکه در ابتدای فصل به اردو نرفتیم و در نیم فصل هم تعطیلات نداریم اردویی را تدارک خواهیم دید در این اردو یکی دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد و احتمال رویارویی ما با تیم ملی امید هم که در آن مقطع در امارات به سر می‌برد وجود دارد.

ویسی در مورد وضعیت مصدومیت هادی خنیفر عنوان کرد: متاسفانه خنیفر را تا پایان فصل نداریم.او احتمالا عمل جراحی روی زانوی خود انجام خواهد داد. البته خنیفر کاپیتان ماست و نامش را از لیست خارج نخواهیم کرد چرا که او زحمات زیادی کشیده است. همچنین ممکن است در هفته های پایانی لیگ بتواند به شرایط آمادگی باز گرددلازم به ذکر است که بگویم فرشاد جانفزا و اصغر آشوری هم با مصدومیت روبرو شدند و آن‌ها هم در بازی فردا همراه ما نیستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس