عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بعضی‌ها که ما یقین داریم در داخل حکومت جمهوری اسلامی هستند، همین الآن با سرویس‌های جاسوسی سیای آمریکا، لندن و صهیونیست‌ها کار می‌کنند.

رحیم‌پور ازغدی: یقین دارم برخی در داخل جاسوس آمریکا و غرب هستند
به گزارش مشرق،  حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، گفت: نماینده سیا در تهران سال ٥٨ گفت که هدفم تشکیل ائتلافیست که در آن لیبرال، آخوند سازشکار، نظامی سابق و چپ‌هایی باشند که دنبال رابطه با‌ آمریکا هستند، من برای زمانی هستم که وقت حضور خیابانی باشد.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند رابطه با آمریکا را جا بیندازند و می‌گویند "مگر شما از خودتان شک دارید که گفت‌وگو نمی‌کنید؟" هدف آمریکا این است که از رابطه مخفی به رابطه علنی با مسئولین ایرانی برسند.

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از اینکه متاسفانه دستگاه‌های تبلیغاتی ما اکنون به یک بروکراسی تبدیل شدند و تولید فکر آنها برای گسترش انقلاب به صفر رسیده و آنها شبیه دیپلمات‌های غیر انقلابی شده‌اند، گفت: آنها آدم‌های خوب و بسیار ضعیفی هستند که هنوز نتوانستند اسناد لانه جاسوسی را برای نخبگان و مردم غرب منتشر کنند. این اسناد حتی در کشور ما هم بایکوت شده است، باید این اسناد مطالعه شود تا بفهیم امروز آمریکا چگونه دنبال نفوذ در کشور است.

رحیم‌پور ازغدی تاکید کرد: چند تن از اعضای دولت موقت حقوق بگیر سیا بوده و برخی هم ناآگاهانه به آنها اطلاع می‌دادند، آمریکا در میان مراجع قم، دانشگاهیان، تکنوکرات‌ها، اهالی رسانه‌، توده‌ای‌ها و کمونیست‌ها، چریک‌ها و جدایی‌طلبان نفوذ کرده بودند، آنها از هیچ‌کسی صرف نظر نکردند و به سراغ آخوند، وزیر ، وکیل و ضد آخوند و روشن فکر ، لیبرال‌ها و دولتی‌ها رفتند. آنها حتی تا شورای انقلاب نفوذ کرده بودند و از محرمانه ترین اخبار آنها اطلاع داشتند. آنها در دولت و حوزه و مجلس آدم داشتند؛ فکر می‌کنید الان آدم ندارند؟ همین الان در همه نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند و از هر کسی به نحوی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به برخی اسناد لانه جاسوسی، تصریح کرد: در اسناد لانه جاسوسی آمده که آمریکا به بعضی‌ها کمک می‌کردند تا روزنامه راه بیاندازند و حتی برای آنها مقاله می‌نوشت، به بعضی کمک حزبی می‌کرد. به بعضی پول می‌داد وبه جاه طلبی سیاسی بعضی کمک می‌کرد. آنها پروژه‌ای تعریف کرده بودند که در آن کمونیست، سلطنت طلب، لیبرال و آدم مذهبی و نماز شب خوان علیه خط امام اقدام می‌کردند. بعضی از این افراد حقوق می‌گرفتند و بعضی بدون حقوق و بدون اطلاع از این که در چه راهی هستند برای آمریکا در این پروژه بازی می‌کردند.

به گفته وی، اکنون آمریکا برای 5 تا 10 هزار نفر در کشور پرونده دارد و خصوصیات شخصی و اخلاقی و خانوادگی و نقاط ضعف و قدرت آنها را بررسی کرده و بر روانشناسی این افراد کار کرده، مسئولان کشور از هر جناحی بدانند که آمریکا برای همه پرونده دارد. ما هم اکنون یقین داریم که برخی از افراد در حال حاضر با سرویس‌های آمریکا و انگلیسی و صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فکر توطئه و نفوذ همچنان در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز خطرات و ارتباطات سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و ما باید مراقب خط نفوذ آمریکا که رهبری به آن اشاره کردند، باشیم.

رحیم‌پور ازغدی تصریح کرد: این سرویس‌های خارجی بر روی افراد زیادی سرمایه‌گذاری کرده تا وقتی این افراد مسئول شدند غرب در تصمیم‌گیری‌های کشور از طریق این افراد نفوذ داشته باشد. اکنون حتی برخی از دانشجویان در اروپا به من گفته‌اند که سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی از آنها رسما خواسته‌اند که از داخل وزارتخانه‌ها یا سایر نهادها به آنها اطلاعات بدهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اکنون مقامات آمریکایی می‌گویند باید جریان‌هایی تقویت شده و به مجلس بروند که میانه رو و غرب گرا باشند، گفت: آنها چنین برنامه‌ای را برای انتخابات دوره‌ اول مجلس نیز دنبال می‌کردند. آمریکا از اول انقلاب دنبال سر کار آوردن میانه‌روها و لیبرال‌های متمایل به خود و غرب است. آنها به این منظور از همان ابتدای انقلاب با اعضای خانواده‌های مسئولان و مراجع ارتباط می‌گرفتند و از طریق آنها جاسوسی می‌کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 53
  • مهدی از قم ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    به خود خدا قسم اگر تا قیامت هم دلیل برای کارشکنی و خیانت غرب بیارید عده ای از دوستان خیلی خیلی روشن فکر و باسواد با یه فیگور خاص عرض میفرمایند شما شما گرفتار توهم توطئه و تفکر دایی جان ناپلئون هستید.نمونه ان اقای صادق زیباکلام.به کتاب سنت و مدرنیسم ایشان مراجعه کنید.بعد از 400صفحه قلم فرسایی در مورد تطهیر غرب و متهم کردن مخالفانشان به توهم توطئه در قسمت اخر کتاب وقتی میخواهد دلایل عدم موفقیت مشروطه را بشمارد اول از همه میرود سراغ ((عامل خارجی)).حالا با تعریف ایشان باید گفت اگر شما به عامل خارجی ایمان دارید چرا این 400صفحه را نوشتید اگر هم ندارید چرا دیگران را متهم به توهم میکنید؟؟؟
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا -
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    با تشکر از جناب آقای رحیم پور ، بعنوان یک شهروند خواهشمندم که این جواسیسی را که شما میشناسید به وزارت محترم اطلاعات معرفی کنید تا از جاسوسی آنها به نفع کشورهای غربی و خصوصا رژیم کودک کش صهیونیستی جلوگیری نمایند . تشکر
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    این جواسیس را هر کسی که واقع بین باشد و با کسی تعارف نداشته باشد میشناسد!
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    گل گفتی استاد رحیم پور البته این جاسوسها چندان هم ناشناخته نیستند!
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    این جاسوسان راست راست تو مملکت دارن راحت راه میرن و مسئولیت دارن هرکی که میتونه جلوشونو بگیره ولی با بهونه های مختلف این کارو نمیکنه بدونه که دشمن امام زمانه و بد میبینه هم خودش هم خانوادش در دنیا و آخرت و حق ناس گردنشه و ما اون دنیا یقشو خواهیم گرفت
  • احمد ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    بهترین وکارامد ترین اصلاح طلبان مشغول کشف حجاب و نوشیدن مشروب ازادی روابط هستندامثال گنجی ومهاجرانی و واحدی پور مخملی ووساز....گل سر سبد هستند .بقیه نیز قصد دارنددرداخل ایران همان ازادی و رفع حجاب و قدم زدن ها را ترویج کنند
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    چرا سخنرانی حسن عباسی از تلوزیون پخش نمیشه
  • سعید ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    به لطف و عنایت حضرت ولی عصر عج الله تعالی بخشی از این جاسوسان در فتنه 88 رسوا شدند بقیه هم در فتنه های بعدی که در راهه مشخص می شوند،،، انشاالله
  • فامیل دور ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    حداقل دونفر از این افراد را می شناسم . یکی را سال 1382گرفتند که بند تبنانش شل شده بود و به خاطر همین ضعف به دام سرویس های بیگانه افتاده بود و دیگری هنوز هم فعال است و چون وزارت اطلاعات از فعالیتش باخبر است مطمئن هستم دنبال گرفتن باقی افراد مرتبط با او هستند .
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مجلس باید در کمیسونی راه های نفوذ را در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و حتی ورزشی در تمام حوزه ها شناسایی و راههای مقابله با آن را قانون و به دولت ابلاغ کند
  • مهدی خان ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    خاک جهنم بر سر جاسوس وطن فروش!بی شرف آخه خون شهدا را به چی میفروشی؟به یک راحتی خیالی دنیایی که البته به آن هم ان شاالله نخواهید رسید!
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    معلوم نیست شاید در فتنه بعدی انها نام را نابود کنند! مسوولانی که طرف انقلاب هستند باید تلاش کنند تا مسوولین فاسد را حذف و طرد کنند از نظام . وگرنه روزی دست بسته جلو انها باید زانو بزنند و برای جانشان التماس کنند!!!
  • هدهد ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    اگر یادتون باشه یه خبری اومد که بعضی ازا دو ملیتی هستند و دارای تابعیت دوگانه! خب همچین هم باید مراقب این طرف باشند و هم اون طرف یعنی در آن واحد منافع هر دو طرف رو لحاظ بکنند ولی مهمتر از همه مصالح کدخداست چون سفرهای ماهیانه اونها و زن و بچه و عروسها به اون ور آب خراب میشه و عیششون کساد میشه!
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    جناب زاهد پاکیزه سرشت اینقدر خودت را پاک و دیگران را ناپاک نبین
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    حرف شما درست ولی نباید منفعلانه عمل کرد تا فتنه ای پیش بیاد تا شناخته بشن چون این اتفاق هزینه هایی داره بهترین کار این هست که ریشه های فتنه در داخل شناخته بشن و برای جوونایی که دور اینها جمع میشن روشنگری بشه تا راه رو از چاه تشخیص بدن ...
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    آقای ازغدی وقتی فساد اقتصادی.اخلاقی.ریاکاری.تظاهر.تبعیض.بی عدالتی.فاصله طبقاتی.وعمل کردن به تعالیم دین توی کشور درست شد ومردم به چشم خود دیدن اونایی که لباس دین پوشیده اند خلافش عمل نمی کنند اونوقت صدتا مثل آمریکا هم نمی تونه غلطی بکنه .امام علیه رحمه این جمله را گفت ولی منظورش زمانی است که تعالیم دینی عمل شود اونوقته که آمریکا غلطی نمی تونه انجام بده
  • افشین تهران ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    شما هم که دکتر ازغدی نیستی با کمی توجه میتونی اینها رو بشناسی.
  • محمدی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مرگ بر یزیدان زمانه
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مشرق این چه وضعیتیه ؟ چرا نظر منو منتشر نکردی ؟ مرد مومن فتنه گران در کشور علنی به کس وناکس توهین می کنند
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    خب، چرا واضح صحبت نمی کنی؟
  • افشین تهران ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    بعضیها میگویند دچار توهم دشمن شده اید !!!!اما نمیگویند که اینهمه دشمنی که از ابتدای انقلاب تا به امروز ادامه دارد دستپخت کدام دوست هست؟؟؟ایا اینکه ملتی بخواهد بر اساس استقلال و دینش زندگی کند مجرم هست؟؟ایا استفاده از امکاناتی که همه دارند برای ما جرم هست؟؟؟دوستانی دیگر هم ممکن هست بگن کو جاسوس؟؟؟به فتنه ها نگاه کنید تا ببینید؟؟به دلالی قراردادهای ....نگاه کنید تا ببینید.به سخنان نخست وزیر رژیم کودک کش اسراییل گوش کنید و ببینید که از چه طیفی بعنوان امید حرف میزند تا بفهمید .اگر با این خائنین برخورد نمیشود فقط بخاطر این هستکه مردم خودشان به هویت اینها پی ببرند مثل فتنه 88 و فضای کشور ان چیزی نشود که دشمنان دنبالش هستند.کسانیکه برای رسیدن به قدرت و ثروت حاضرند از ارزشهای انقلاب و امام و رهبری بگذرند که در واقع از روی مردم میگذرند ایا چیزی جز جاسوس و نوکر استکبار هستند؟؟؟مگر همین اکبر پونز و مهاجرانی و ......در بدنه دولتها و نظام خود را جا نکرده بودند؟اینها چه ضرباتی که به ملت و کشور نزدند و خدا چگونه اینها را رسوا کرد تا جاییکه توله اش را بورسیه السعود میکند .در رکاب ولایت باشید تا کشورتان امن و محفوظ بماند.
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    به شما چرا برخورد؟
  • ناشناس ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    به همون دلیل که سخنرانی رائفی پور هم پخش نمیشه . فکر کردی صدا و سیما جرات داره خلاف نظر دولت کاری بکنه ؟=
  • ناشناس ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    چرا به تو بر خورد ؟ یعنی تو الان خیلی پاکی ؟
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مسئله اینجاست که آمرین و عاملین فتنه "افراد تکراری" هستند فهمیدی عزیز؟
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    فقط بلد جو بده و فضا رو احساسی کنه!
  • مجتبی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    اونایی که مثل شما بدنبال فتنه میگردن فکر میکنن با راه افتادن فتنه چهره خودشون رو موجه جلوه میدن! نه اینطور نیست! احمدی نژاد هم با اون کارهاش در بهم زدن فضای عمومی بی تاثیر نبود و بهتره بگیم که هر دوطرف اصلا اخلاق رو رعایت نکردن! این نشده که فکر کنی اصلاحات زیر سوال رفته بلکه اصولگرایان هم تو این مسئله زیر سوال رفته! (دیگه زیاد نمیخوام توضیح بدم) بهتره بگی که انشالله دیگه فتنه ایی بوجود نیاد که وجه کشورمون خدشه دار بشه... یاعلی
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    عه بازم گفتن فتنه بعدی؟؟؟ خوشتون میاد کشورتون زیرسوال بره؟؟؟
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    بردار عده‌ای انقدر حرام خوردند که حرف حق درشون اثر نمی کنه. اون موقع شما با این عده، در مورد آخرت صحبت می کنی؟
  • Ali ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    فعلاً باید چند سالی این جاسوس ها رو تحمل کرد... تا شاید تشت رسوایی شون به صدا در آید...
  • طاها ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    خوب اگه واقعا و به این صراحت یقین دارید که در مملکت ما جاسوس آمریکا و صهیونیست وجود دارد چرا معرفی نمی کنید تا دستگیر و محاکمه شوند ؟؟؟ اگه صد در صد مطمئن هستید که فلان کس جاسوس آمریکاس و با این وجود سکوت میکنید این یعنی خیانت به کشور. غیر از اینه ؟
  • emm ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    آقاي رحيم پور كه كارش فرهنگي جاسوسان سيا را مي شناسه بطور يكه حتي سمت هم دارند پس سربازان گمنام امام زمان (عج) واقعا گمنامند
  • احسان ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    خداوند دکتر ازغدی را حفظ کند همانند مالک اشتر سخن می گوید در جاسوسی بعضی در داخل شک نیست
  • مهدی ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    وطن فروش گرسنه همیشه به دنبال سراب است مرگ بر وطن فروش ومرگ بر کسانی که غرب گرا هستند
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    ناشناس 23:25بحث پاکی و ناپاکی نبود. بحث از جاسوسان و خائنین زذل بود. خدا رو شکر جاسوس نیستم. مگه شما هستی؟اگه نیستی پس چرا تحمل شنیدن این سخنان رو نداری؟
  • کریم آقا ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    آقای ساده اندیش ساده لوح ، اینقدر ساده و ببو مباش !!!!
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    اگر با افکار شهید دکترسیدحسن ایت اشنا شوید حتما دردشمن شناسی اشتباه نمی کنید. اودرتاریخ معاصر جبهه ملی را ساخته ی امریکا می دانست ومنشعبین این جبهه را نیروهای نفوذی امریکا . اونهضت ازادی /سازمان منافقین /جنبش مسلمانان مبارز و ...رامنشعب ازجبهه ملی برمی شمرد. درموردسایرین نیز حزب توده ومنشعبین انرا مخالف اندیشه های اسلام ناب محمدی می دانست. ...ومعتقد بود هرکس به این حلقه وصل باشد /برای اونور ابی ها فعالیت می کند نه برای اسلام.
  • بوشهر ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام وجود جاسوس که در کشوری طبیعی است ما هم از کشورهای دیگر جاسوسی می کنیم مشکل کشور ما وجود بعضی مدیران نا لایق هست کسانی همتی برای خدمت به این کشور ندارند الان در اکثر پستهای میانی به پایین آنها کار می کنند مشکل جاسوس و جاسوس بازی نیست در درون فرد فرد ماست فکر عقیده ما تلاش ما همت ما
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    واقعا ایشان یک استاد با بصیرت هستند . به خاطر همین دشمن به طور هدفمند به دنبال تخریب ایشان در مجامع علمی و دانشگاهی است.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    کسی که جاسوس باشد که نمی اید بگوید من آدم اجنبی هستم ،چنان سند سازی و ظاهری نتیجه آن چند سال بعد مشخص می شود
  • بصیر ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    تعدادی از جنایات آمریکا ) تبدیل سفارت به لانه جاسوسى‏ ۸) مصادره اموال ایران‏ ۹) هجوم نظامى و واقعه طبس‏ ۱۰) کودتاى نوژه‏ ۱۱) چراغ سبز آمریکا به صدام براى حمله به ایران‏ ۱۲) حمایت تسلیحاتى و اطلاعاتى آمریکا از صدام در ۸ سال جنگ تحمیلى‏ ۱۳) تأمین سلاح‏هاى شیمیایى عراق علیه ایران‏ ۱۴) حمله آمریکا به کشتى‏ها و سکوهاى نفتى ایران‏ ۱۵) ساقطکردن هواپیماى مسافربرى ایران‏ ۱۶) حمایت آمریکا از سازمان منافقین‏ ۱۷)اعمال تحریم‏هاى ظالمانه علیه ایران‏ مدعیان حقوق بشر و دستداران رابطه با آمریکا کجایید؟؟
  • شعر ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    « اوباما » مرد جنـگ روبـرو نیست خودش داند که با ما کی حریف است توسـل کـرده او بـر حیـله بـازی ز جایی حمله کرده که است
  • ناشناس ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    ناشناس 9:26 اگر نیستی پس چرا به این بنده خدا حرف میزنی ؟ راست گفته نصفیا تو این ممکلت الان جاسوسن . این یه چیز کاملا ثابت شده اس . قرار نیست چون تو اخبار نمیگن یعنی نیست . اتفاقا من با گوش دل آماده شنیدن سخنان امثال ازغدی و عباسی و رائفی پور هستم چون کاملا دارن حرف حق رو میزنن . گوشامم حروم دری وری های دیگرون نمیکنم .
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    عجب یعنی هنوز هم به وجودشان شک داری؟ امثال تو هر چقدر هم دلیل و مدرک ببینند باز هم دست از تعصب برنمی دارند!
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام به نظر من متاسفانه خیلی از جاسوسا و منافقای داخلی غیر مستقیم یا حتی شاید هم مستقیم از طرف سرمایه دارا و شاید برخی مسیولین حمایت بشن خدا به خیر کنه که منافق از مشرک هم خطرناک تره احتمالا خیلی وقتا به خاطر اصل نظام منافقا معرفی نمیشن همونطور که منافقای زیادی تا کنون برا مصلحت جامعه معرفی نشده اند
  • sudn ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    آفرین
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    نمیدونم چرا بعضیها دوست دارند خودشون رو به کوری و کری بزنند ؟عادت بدیه باید ترک کنند وگرنه تو چاه توالتشون می افتند !
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    جناب زاهد شناس داره در باره جاسوسی و نفوذ حرف میزنه به تو چرا برمیخوره !!!
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    خیانت به کشور را کسانی می کنند که نفوذ دشمن را توهم و برخلاف نظر قرآن کفار را به دوستی میگیرند و اعتماد می کنند
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    سربازان گمنام امام زمان در دوره وادادگی آقایون مسئولین واقعا گمنامند نه با سخن آقای رحیم پور
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    حمایت و تخصیص بودجه در فتنه 88 را نگفتی و همینطور حمایت از دیپلماسی لبخند و گرفتن امتیازهای باورنکردنی از دیپلماتهای مغبون !
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    کسی اگر بخواهد این جاسوسان و وطن فروشان را میشناسد ... وای به زمانی که چشم خود را بخوهد ببندد و الان فاجعه در همین است !
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    مرگ برمنافق وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس