کد خبر 487652
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

پیکرِ پاک شهید «عبدالله باقری» فردا 7 آبان ماه، ساعت 8/30 دقیقه صبح از مقابل منزل پدری اش واقع در خیابان آذربایجان، بین خوش و قصرالدشت، رو به روی مسجد حضرت علی(ع)، کوچه شهید عباس ملکی تشییع می شود

به گزارش گروه جهاد ومقاومت مشرق، صبح فردا پنج شنبه، پیکر مطهر شهید «عبدالله باقری» که شب تاسوعای حسینی در «عملیات محرم» به شهادت رسید،  تشییع خواهد شد.
«عبدالله باقری» متولد سال1361 شمسی و از پاسدارانِ «سپاه انصار» بود که چندی پیش برای دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) داوطلبانه به سوریه اعزام شد. وی به دلیل آن که سال ها در دولت نهم و دهم، از محافظان رییس جمهور پیشین بود، در میان مردم چهره‌ای آشنا و خاطره انگیز داشت و خبر شهادتش در «سوریه» بازتاب فراوانی پیدا کرد.
پیکرِ پاک «عبدالله باقری» فردا 7 آبان ماه، ساعت  8/30 دقیقه صبح از مقابل منزل پدری اش واقع در خیابان آذربایجان، بین خوش و قصرالدشت، رو به روی مسجد حضرت علی(ع)، کوچه شهید عباس ملکی تشییع شده و سپس به بهشت زهرای تهران منتقل گردیده و در قطعه ی 26، کنار سایر شهدای مدافع حرم زینبی، تا روز ظهور مولایش به امانت گذاشته خواهد شد.
همچنین روز شنبه هشتم آبان، مجلس یادبود این شهید از ساعت 15 الی 17 در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) واقع در خیابان آزادی(بعد از پل یادگار امام) برگزار می‌شود.
روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شهید «عملیات محرم» فردا تشییع می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس