برنامه ترکیبی نمایشی «اکسیر» به تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی و مهراب قاسم‌خانی بعنوان سرپرست شورای نویسندگان آن، از آبان ماه تصویربرداری خود را با یک اتاق فکر 200 نفره آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق، مصطفی شریفی با اشاره به اینکه برنامه «اکسیر» از سال گذشته به او واگذار شده است، درباره محور این برنامه توضیح داد: «اکسیر» بر مبنای لایف استایل (سبک زندگی) یک کار بومی ایرانی اسلامی است و در 10 ماه گذشته مراحل پیش تولیدش انجام شده است.

او با اشاره به اینکه خط تولید «اکسیر» آکادمیک است، یادآور شد: در این برنامه از اصول برنامه‌سازی اروپا و آمریکا استفاده کرده و کار را پیاده کرده‌ایم و امیدواریم زحمتی که به این شکل کشیده شده است، همان‌طور هم جلوی دوربین دیده شود.

شریفی سپس گفت: «اکسیر» قرار است به شیوه و سبک زندگی، سلامت و عادات ما بپردازد و ساختاری ترکیبی دارد. در این ساختار که فرمی شبه‌نمایشی دارد، برنامه کمپین‌های مختلف اجتماعی که با تغییر عادات غلط زندگی مرتبط است تا کمپین‌های مرتبط با حوزه‌های سلامت همچون دیابت، قند خون، فشار خون و پیاده‌روی به بیننده ارائه می‌شود.

شریفی همچنین از تشکیل اتاق فکر 200 نفره برای این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه از چهار اتاق فکر شامل پزشکان، شورای نویسندگان و دیگر عوامل تشکیل شده است و اولین اتاق فکر ما مربوط به پزشکان است که حدود ۱۸۳ نفر در آن فعالیت دارند و نمایندگانی از وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی و دیگر حوزه‌ها به علاوه ۱۶۰ پزشک متخصص را شامل می‌شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه اکسیر یک سناریو ویژه‌ دارد‌، یادآور شد: این برنامه که 55 دقیقه زمان دارد به شکل یک داستان کامل است و ساختاری متفاوت را در تلویزیون به ثبت می‌رساند.

او درباره آغاز پخش این برنامه از تلویزیون نیز گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های ما این است که از 16 آبان ماه تصویربرداری استودیویی اکسیر آغاز شود ولی زمان پخش هنوز مشخص نیست.

«اکسیر» که به عنوان یک برنامه شبانگاهی برای شبکه سه سیما تعریف شده است‌، قرار است هفته‌ای یک شب به روی آنتن برود.

تهیه‌کننده درباره مجری برنامه اکسیر نیز توضیح داد: مجری این برنامه مشخص شده است اما تا شروع برنامه نمی‌توانیم اطلاع‌رسانی کنیم.

مهراب قاسم‌خانی سرپرستی شورای نویسندگان این مجموعه را بر عهده دارد و قرار است این مجموعه به صورت نمایشی ساخته شود.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    امیدورام قبل از تولید رصد بشه کارهاشون که اگر ایرادی داشت بعد از کلی هزینه تازه متوجه نشن.
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    واقعا آقای قاسم خانی به سبک زندگی اسلامی ایرانی مسلط هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    قاسم خانی.؟؟!!! سبک زندگی؟؟!!!!لابد اونم ایرانی اسلامی دیگه..
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    حتما با شلوارک میخوان سبک زندگی رو به ما بیاموزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس