کد خبر 487478
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

سرمربی چلسی با وجود شکست برابر استوک سیتی در جام اتحادیه انگلیس به خاطر انتقاد برخی از رسانه‌ها ابراز تاسف کرد.

به گزارش مشرق، سایت گل نوشت: روزهای کابوس‌وار چلسی با ژوزه مورینیو ادامه داد. این تیم در جام اتحادیه انگلیس برابر استوک سیتی به میدان رفت و در نهایت در ضربات پنالتی، تن به شکست داد و مانند آرسنال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مورینیو که روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم و بر این باورم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان با نهایت جنگندگی بازی کردند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند.

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه سخنانش به انتقاد از رسانه‌های انگلیسی پرداخت و گفت: بعضی از روزنامه‌ها در این مدتی که چلسی نتایج بدی کسب کرده است، نوشتند بازیکنان انگیزه لازم را ندارند و اشباع شده‌اند. واقعا تاسف آور است. بازیکنان چلسی نهایت تلاش‌شان را در زمین به کار می‌گیرند و هر آنچه را که در توان دارند در زمین می‌گذارند. درست است بازی برابر استوک سیتی را واگذار کردیم اما تلاش بسیار زیادی داشتیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

مورینیو در پایان سخنانش هم گفت: باید به بازیکنان چلسی احترام گذاشت چرا که شایسته آن هستند. به دیدار اخیر ما برابر وستهام نگاه کنید. یک نیمه را 10 نفره بودیم اما با نهایت جنگندگی بازی کردیم. بازیکنان چلسی تلاش زیادی در میدان دارند و همین باعث شده از عملکرد آنها رضایت داشته باشم.

چلسی روزهای بسیار سختی را با سرمربی سرشناس‌اش پشت سر می‌گذارد. این تیم از 10 بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تنها یازده امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان مورینیو در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ جزیره، شنبه هفته آینده در استمفوردبریج به مصاف لیورپول می‌روند. بسیاری از رسانه‌های انگلیسی، این دیدار را آخرین فرصت برای مورینیو می‌دانند و بر این باورند در صورت شکست چلسی، آقای خاص اخراج خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس