کد خبر 487721
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

سرمربی پیشین تیم ملی هلند به شیوه‌ای غیرمستقیم از تمایل خود برای بازگشت به تیمی که سال 2009 هدایت آن را برعهده داشت، اشاره کرد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که زمزمه اخراج ژوزه مورینیو از چلسی به خاطر کسب نتایج ناامید کننده در فصل جاری به گوش می‌رسد، برخی شروع به گمانه‌زنی درباره جانشینان احتمالی آقای خاص کرده‌اند که گاس هیدینک هلندی یکی از آنها است. هیدینک همان کسی که سال 2009 سکان هدایت چلسی بحران زده را از لوئیز فلیپه اسکولاری تحویل گرفت و به اوضاع تیم سر و سامان داد و آن را تا آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا برد.

به نظر می‌رسد که خود او نیز به بازگشت به استمفوردبریج تمایل دارد و این در حالی است که از پایان فاجعه‌آمیز همکاری‌اش با تیم ملی هلند - تیمی که به خاطر تصمیمات اشتباه وی از رسیدن به مرحله نهایی یورو 2016 بازماند – هنوز زمان زیادی نمی‌گذرد.

هیدینک در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال روی کار آمدن وی به عنوان جانشین مورینیو وجود دارد، از ارائه پاسخ قطعی خودداری کرد اما به صورت غیر مستقیم به تمایلش برای قبول این مسئولیت اشاره داشت.

او به سایت فوتبال اینترنشنال گفت: فوتبال طراز اول همیشه جذاب است. من در این اواخر پیشنهاداتی داشته‌ام اما هیچ یک از آنها فرصت شغلی مناسبی که می‌خواستم نبودند. ببینیم چه می‌شود. فعلاً فقط می‌توان منتظر بود. بگذارید موضوع بازگشتم به چلسی در حد یک شایعه بماند.

چلسی در نیم فصلی که هیدینک هدایتش را برعهده داشت، علاوه بر ساندن چلسی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی را برای آبی‌پوشان لندن به ارمغان آورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس