کد خبر 487027
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

یکی از نشریه‌های انگلیسی از پایان دوران ژوزه مورینیو در چلسی خبر داد.

به گزارش مشرق، دیلی میرر نوشت: چلسی روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. این تیم که فصل قبل توانست با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد اکنون نتایج کابوس‌واری به دست آورده و برابر هر تیمی احتمال شکست شاگردان مورینیو وجود دارد.

هر چند باشگاه چلسی دو هفته پیش در بیانیه‌ای حمایت خود را از ژوزه مورینیو، سرمربی تیم اعلام کرد اما روزنامه دیلی میرر انگلیس آقای خاص را اخراج شده می‌داند و حتی تاکید کرد که بازیکنان چلسی هم به خوبی می‌دانند که این مربی پرتغالی به زودی اخراج می‌شود.

دیلی میرر در صفحه نخست خود با تیتر "پایان برای مورینیو" نوشت: بازیکنان چلسی دیگر اطمینان پیدا کرده‌اند که سرنوشت مورینیو با چلسی تمام شده است. آنها از رفتارهای سرمربی خود در فصل جاری به خشم آمده‌اند.

پنج شکست، دو تساوی و سه پیروزی عملکرد شاگردان مورینیو در فصل جاری لیگ جزیره بوده است و این تیم با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای دارد.

یک منبع نزدیک به باشگاه چلسی هم در گفت‌وگویی که با دیلی میرر داشت تاکید کرد که مورینیو اعتمادش را به بازیکنانش از دست نداده است اما بازیکنان بعد از مشکلات زیادی که این مربی به وجود آورده دیگر علاقه‌ای برای ماندن او ندارند.

به نوشته دیلی میرر بازی برابر لیورپول در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آخرین فرصت سران باشگاه چلسی به مورینیو است و چنانچه این مربی نتواند در این دیدار تیمش را پیروز کند از کار برکنار خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس