رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که برجام دستاوردهای اقتصادی مناسبی را برای کشور به همراه دارد.

به گزارش مشرق، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (سه‌نشبه) اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با رئیس مجلس، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به پرونده هسته‌ای و توافق صورت‌گرفته با 1+5 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران در جلسه نقطه‌نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که تحریم‌ها بر اثر سوء مدیریت در دولت قبل به کشور تحمیل شده و تعدادی از افراد در تحمیل این تحریم‌ها به کشور مقصر بودند و توافق فعلی با مدیریت رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس تاکید کرد، توافق هسته‌ای مزایای بسیار خوبی را برای کشور به همراه دارد،  این مزیت‌ها را می‌توان در بحث‌ توسعه صنعت هسته‌ای و رفع بن‌بست‌های اقتصادی کشور مشاهده کرد.

عبدی خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی گفت که با توجه به اینکه ضرورت دارد کشور در سطح منطقه از رشد قابل قبولی در زمینه اقتصادی برخوردار باشد، برجام دستاوردهای اقتصادی مناسبی را برای کشور به همراه دارد.

وی افزود: رئیس مجلس در این جلسه با اشاره به توافقاتی که با اعضای فراکسیون اصولگرایان در بحث برجام داشته‌اند، اظهار داشت، اگرچه چندین بار توافقات با فراکسیون اصولگرایان در این باره انجام شد، اما بعضی از آنها به‌صورت یک جانبه به نتیجه‌گیری در این خصوص پرداختند و علی‌رغم هماهنگی‌های انجام‌شده، بعضاً به دلایلی که به خود آنها مربوط است، این توافقات را نقض کردند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان گفت: لاریجانی همچنین با اشاره به تحصن‌های صورت گرفته در تهران و قم در اعتراض به برجام، این نکته را بیان کرد که نقش تعدادی از نمایندگان مجلس در ساماندهی این تحصن‌ها بی‌تأثیر نبوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس