کد خبر 487314
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

ذوب آهنی ها که آخرین بار در بازی برابر پرسپولیس در هفته چهارم دروازه خود را باز شده دیده بودند، بعد از 5 بازی بسته نگه داشتن دروازه خود، رکورد خود را با سه گل قلع و قمع شده دیدند.

به گزارش مشرق، پس از آنکه رشید مظاهری و ذوب آهنی ها در 5 بازی پیاپی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند در بازی دهم خود و در برابر تراکتورسازان، چهار بار دروازه خود را باز شده دیدند.

مظاهری آخرین بار در بازی برابر پرسپولیسی ها در هفته چهارم این رقابت ها، دروازه خود را باز شده دید، پس از آن در پنج بازی کلین شیت کرد تا در نهایت پس از 450 دقیقه در بازی امروز برابر تراکتورسازان در تبریز سه بار اسیر بازیکنان این تیم شد و رکورد خود را بر باد رفته دید.

رشید 8 دقیقه کم آورد
گفتنی است؛ رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، فقط 8 دقیقه کم آورد و نتوانست نام خود را بین معدود افرادی قرار داد که در تاریخ لیگ ایران حداقل 500 دقیقه متوالی دروازه تیم خود را حفظ کرده اند.

مظاهری که در دقیقه 64 بازی برابر پرسپولیس در تهران و در هفته چهارم گل دریافت کرده بود، در دقیقه 16 بازی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دهم مسابقات لیگ گل خورد و مقاومتش شکسته شد او بعد از 492 دقیقه و بعد از حفظ دروازه اش در 5 بازی متوالی بین 2 گل مورد اشاره، تسلیم شد، البته او بعد از گلی که در دقیقه 16 دریافت کرد 3 گل دیگر هم خورد وگلهای دریافتی ذوب آهن بر این اساس به 7 گل رسید اما به هر حال گلر خوب ذوب آهن تنها 8 دقیقه کم آورد!
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس