کد خبر 487070
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

نویسندگان و هنرمندان مطرح کشور این بار در «قصه ظهر جمعه» رادیو ایران به قصه گویی می پردازند.

به گزارش مشرق، یدالله گودرزی مدیر گروه  فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت: در زمانی که رسانه ها به این گستردگی نبودند «قصه ظهر جمعه» طرفداران پر و پا قرص زیادی داشت که باعث پرورش یافتن قوه تخیل در نوجوانان و جوانان کشور  می شده است.

وی ادامه داد: در تغییرات جدید جدول پخش رادیو ایران برنامه قصه ظهر جمعه هم پوست اندازی کرده و با فرم و ساخت جدیدی قرار است به مخاطبان عرضه شود.سعی شده از توان و گویندگی خود قصه نویسان و داستان پردازان کشورمان استفاده شود.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه قصه خوانی یکی از سنت های قدیمی ایران بوده ومتاسفانه در حال فراموشی است در این برنامه قصه نویسان قصه خودشان را به نحوی که بهتر می دانند به مخاطبان ارائه می کنند .البته قصه ها متناسب با فضای ظهر گاهی روزهای جمعه است.

گودرزی تصریح کرد: قصه ظهر جمعه با صدا و قصه های نویسنده هایی همچون یوسف قوچق، عزت الله الوندی، داداشی، داوود امیریان، بهروز رضایی، حمید محمدی و فریبا کلهر به زودی از رادیو ایران پخش می شود.

وی عنوان داشت: در فرایند جدید قصه ظهر جمعه از هنرمندان مطرح کشور چون کامران تفتی فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن و گوهر خیراندیش  دعوت شده که در برنامه به خوانش قصه گویی بپردازند. قصه ظهر جمعه با همان آرم خاطره انگیز قصه ظهر جمعه در دهه 60 با تهیه کنندگی زهره سربازی ساعت 13:30  از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش فارس، برنامه قصه ظهر جمعه با صدای مرحوم حمید عاملی  و بعد از آن محمد رضا سرشار (رهگذر)، مریم نشیبا، علی عابدی و امیرحسین مدرس از رادیو ایران شنیده شده است. این برنامه سردبیر و تهیه کننده های مختلفی چون حسین کیانپور، رضوان موسوی، معصومه جدلی و حسن بنایی را به خود دیده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس