کد خبر 486566
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

در جریان بازی اخیر تیم‌های چلسی و وستهام، بازیکنان تیم میزبان به آقای خاص هشداری دادند که بی‌توجهی به آن برای این مربی پرتغالی ممکن است گران تمام شود.

به گزارش مشرق، نشریه میرر ادعا کرده است که در جریان بازی خارج از خانه چلسی برابر وستهام که آن را 2 بر یک باخت، گروهی از بازیکنان تیم میزبان به ژوزه مورینیو در خصوص اعتراضش به داور بازی هشدار دادند اما او این هشدار را نادیده گرفت.

مورینیو در پایان نیمه اول بازی برای نشان دادن اعتراض خود به نحوه قضاوت جان موس، به سمت او رفت که چند بازیکن وستهام به او گفتند:«اطراف او پرسه نزن، چون برایت 50 هزار پوند دیگر آب می‌خورد».

آقای خاص در شرایطی ریسک یک جریمه جدید به خاطر مشاجره با داور بازی تیمش و وستهام را به جان خرید که هنوز از زمان صدور حکم انضباطی قبلی‌‌اش زمان زیادی نمی‌گذرد. او به خاطر انتقاد از باب مدلی، داور بازی تیمش و ساوتهپمتون که در آن هم چلسی تن به شکست داده بود، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس 50 هزار پوند جریمه و مسبب صدور حکم تعلیقی یک بازی خانگی بدون تماشاگر برای چلسی شد.

مورینیو از بازی‌هایی که جان موس یکی از اعضای تیم داوری‌اش بوده است، خاطرات خوشی ندارد. موس چندی پیش داور چهارم بازی چلسی و استون‌ویلا بود، ‌همان دیداری که آبی‌های لندن یک بر صفر باختند و آقای خاص به خاطر اعتراض به اخراج شدن رامیرز به سکوها فرستاده و هشت هزار پوند جریمه نقدی شد.

مورینیو در فاصله میان دو نیمه دیدا چلسی و وستهام تلاش اصرار داشت که خودش را به اتاق داوران برساند تا با موس که در نیمه اول سیلوینو لورو، مربی آبی‌ها را اخرج کرده بود، صحبت کند. تیم داوری بازی هم مورینیو را به اتاق داوران راه دادند اما فقط برای گفتن این موضوع که او هم اخراج شده است و نیمه دوم را باید از روی سکوها تماشا کند.

اتفاقی که در ابتدای هفته در خانه وستهام رخ داد و طی آن مورینیو از شرکت در کنفرانس خبری بعد از بازی خودداری کرد، نه تنها ممکن است که یک جریمه نقدی جدید را پیش‌روی او قرار دهد، بلکه ممکن است حکم تعلیقی بازی خانگی بدون تماشاگر مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را اجرایی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس