سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا با اشاره به رضایت واشنگتن از گام‌های مهم برداشته شده در راه اجرایی شدن تعهدات توافق هسته‌ای گفت: در حال حاضر مهمترین چیز آماده شدن برای روز اجرای تعهدات است،

به گزارش مشرق به نقل از صدای آمریکا، «آلن ایر» سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا با اشاره به رضایت واشنگتن از گام‌های مهم برداشته شده در راه اجرایی شدن تعهدات توافق هسته‌ای تاکید کرد که نسبت به اجرای برجام خیلی خوش‌بین هستیم.

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا درباره نامه رهبر انقلاب که قطعنامه درباره حقوق بشر ایران نقض برجام است، گفت: در این مذاکرات تمرکز ما روی امور هسته‌ای بود. البته موضوعات مهم دیگری هم در مورد مسائل منطقه، تروریسم و حقوق بشر وجود دارد اما ما روی مساله هسته‌ای و اجرای تعهدات توافق هسته‌ای تمرکز کرده‌ایم و کانال‌های دیگری برای پیگیری سایر موضوعات وجود دارد.

وی امکان بروز مشکلات در اجرای توافق هسته‌ای را منتفی ندانست و تصریح کرد: ما تصور نکردیم که این راه بدون مشکل خواهد بود. معلوم است که مشکلاتی وجود خواهد داشت ولی ما ساز و کاری برای حل مشکلات درنظر گرفته‌ایم.

آلن ایر با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین چیز آماده شدن برای روز اجرای تعهدات است، افزود: کمیسیون مشترک که مسئول نظارت بر اجرای توافق است، هفته گذشته در وین تشکیل جلسه داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس