کد خبر 486251
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی درباره توافق هسته ای ایران یک سری مسائل عجیب و غریب خطاب به مقامات کشورهای غربی مطرح می کند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارش هفتگی خود درباره ایران زندانی شدن خبرنگار روزنامه واشنگتن پست را به مسئله توافق هسته ای و برجام مرتبط کرد و خطاب به کشورهای غربی نوشت: رفتار ایران بعد از توافق هم تغییر نخواهد کرد.

در جوسازی تازه روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی مسئله زندانی شدن جیسون رضائیان روزنامه نگار واشنگتن پست به جرم جاسوسیُ به گروگان گیری تعبیر شده است. این روزنامه نوشت شواهد نشان می دهد بعد از توافق هسته ای نیز سیاست ایران در رابطه با غرب تغییر نمی کند.

جروزالم پست از کشورهای غربی خواست برای توافق هسته ای تنها کاهش غنی سازی را شرط قرار ندهند بلکه به مسائل دیگر نیز توجه کنند. این روزنامه مدعی شد کشورهای غربی با توافق هسته ای باید به ایران فشار بیاورند تا زندانیان خارجی خود را آزاد کند.

به نوشته این روزنامه انتظار این که آزاد شدن ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی های مسدود شده ایران موجب تغییر رفتار ایران می شود فکر غلطی است و باید اصلاح شود. این روزنامه صهیونیستی به حمایت ایران از حزب الله لبنان و بشار اسد اشاره می کند و مدعی است غرب باید تحریم هایی برای این عمل ایران تنظیم کند.

بر این اساس توافق هسته ای نه تنها موجب تغییر رفتار ایران نشده است بلکه رفتارهای پیشین این کشور نیز دوباره احیا شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس