کد خبر 486325
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از توافق هسته ای ایران با کشورهای گروه 1+5 سخت دچار بیم و هراس شد در سخنرانی خود در سازمان ملل به تابلو و نقشه رو آورده بود، اینک با گسترش انتفاضه سوم لحظات دشواری را سپری می کند و همین امر باعث شد تا دست به اظهارات خنده دار دیگر بزند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو که اخیرا اتهام وی علیه حاج امین حسینی مفتی قدس مبنی بر دست داشتن در هلوکاست و تبرئه هیتلر از این جنایت با واکنش های گسترده ای مواجه شد، این بار در اتهامی که بیشتر به جک سال شبیه است مدعی شد که فلسطینی ها عامل انقراض نسل دایناسورها هستند!

نتانیاهو در واکنش به سوال خبرنگار شبکه "سی ان ان" آمریکا مبنی بر اینکه اتهامش علیه حاج امین حسینی درباره دست داشتن وی در هلوکاست را چطور توجیه می کند؟ اظهار داشت:« خوب... این اولین باری نیست که آنها درصدد انقراض نسل و نابودی یک گروه بر می آیند.»

وی مدعی شد: هلوکاست نازی ها، نسل کشی ارامنه، جنایت روآندا و حتی انقراض نسل دایناسورها و هر حادثه دیگری که در جریان آن یک مجموعه در معرض خطر نابودی قرار گیرد، مطمئن باشید که فلسطینی ها در آن دست دارند.

اظهارات اخیر نتانیاهو در دیدار با آنگلا مرکل که در جریان آن "آدولف هیتلر" دیکتاتور نازی را از هلوکاست یهودیان تبرئه کرده و حاج امین حسینی را به دست داشتن در این حادثه متهم کرده بود، با واکنش های خشم محافل مختلف بین المللی؛ از جمله خود آلمان مواجه شد که وی را مسئول اصلی حوادثی دانست که علیه یهودیان اتفاق افتاده است. علاوه بر این، جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز به شدت از این اظهارات نتانیاهو انتقاد کرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرصاد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    چی میزنه این مردک، دیوانه شده ملعون
  • احمد ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    بد بخت یا روز می میره یا شب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس