کد خبر 486127
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

من به تمام تیمهای لیگ ایران احترام می گذارم. همه خوب هستند و مربیان بزرگی هم هدایت آنها را برعهده دارند اما فعلا در سرم نیست که به لیگ ایران برگردم.

پورعلی‌گنجی: در سرم نیست به ایران برگردم!
به گزارش مشرق، مرتضی پور علی گنجی همراه با تیانجین تدا یک برد پرگل بدست آورد تا برای بقا امیدوارتر از همیشه باشد. تیانجین موفق شد بجینگ، تیم سوم جدول را شکست بدهد و با 30 امتیاز در رده سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ چین قرار بگیرد.

مرتضی پورعلی گنجی در گفتگو با "ورزش سه" می گوید:« بازی سختی بود. مقابل تیم سوم لیگ قرار گرفتیم. آنها می خواستند سهمیه بگیرند و ما هم برای نیفتادن می جنگیدیم. داخل زمین رفتیم تا سه امتیاز را بگیریم. من هم هافبک دفاعی بودم و توانستم روی گل چهارم تاثیرگذار باشم. خدا را شکر مربیان هم از عملکردم راضی بودند. »

تیانجین مقابل بجینگ، با نتیجه صفر- صفر به رختکن رفت اما نیمه دوم موفق شد 4 بار دروازه حریف را باز کند. مدافع تیم ملی می گوید:« نیمه اول هم می توانستیم گل بزنیم اما موقعیت ها را هدر دادیم. نیمه دوم هم خوب حمله کردیم و هم در دفاع با برنامه ظاهر شدیم. فکر می کنم نیمه دوم این بازی یکی از بهترین بازی های این فصل مان بود که موفق شدیم 4 بار دروازه حریفی را باز کنیم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند.»

پورعلی گنجی در مورد شانس تیانجین تدا برای بقا در سوپرلیگ چین می گوید:« الان وضعیتمان شبیه گوییژو رنه است. هم ما و هم آنها با تیمهایی بازی می کنیم که در میانه های جدول حضور دارند. البته آنها 28 امتیازی هستند و ما 30 امتیازی. باید ببینیم شرایط چگونه رقم می خورد و نتیجه بازی بعدی چه می شود. باید ببریم تا از بقا در لیگ مطمئن شویم. اگر نتیجه نگیریم شرایط بغرنج می شود. مگر اینکه تیمهای پایینتر از ما هم شکست بخورند. »

دو دوست ایرانی پورعلی گنجی به او در بازی مقابل بجینگ روحیه دادند. او در این باره می گوید:« دو دوست ایرانی ام شب قبل از بازی به هتل آمدند و به من انگیزه دادند. روز بازی هم در ورزشگاه حاضر شدند و مرا تشویق کردند. از آنها تشکر می کنم و امیدوارم که با بقای تیانجین در لیگ بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم.»

این روزها بحث بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به لیگ ایران مطرح شده. قرارداد این بازیکن با تیانجین تمام می شود و او به عنوان بازیکن آزاد می تواند به تیم مورد نظرش بپیوندد. او درباره انتخاب تیم آینده اش می گوید:« الان تمام تمرکزم روی بازی هفته آخر تیانجین تدا در لیگ چین است. دوست ندارم سقوط کنیم و به همین دلیل با تمام انرژی در زمین حاضر می شوم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم من به چین آمدم تا بروم اروپا. تلاش کردم، مصدوم شدم و با غریبی ها ساختم تا پیشرفت کنم. می خواهم بالاتر بروم و در اروپا نماینده سربلندی برای ایران باشم. تمام هدفم همین است.»

آیا پورعلی گنجی از لیگ ژاپن پیشنهاد دارد؟ او می گوید:« یک تیم ژاپنی هم هست که به من پیشنهادد داده اما اول به اروپا فکر می کنم و اگر نشد به پیشنهادهای دیگر. دوست ندارم به یک تیم بزرگ اروپایی بروم اما بازی نکنم. برای پیشرفت باید به تیمی بروم که فرصت بازی داشته باشم. به همین خاطر بزرگی تیم برایم اهمیت ندارد. چون معتقدم پله به پله باید پیشرفت کرد.»

از لیگ ایران هم به عنوان مقصد احتمالی پورعلی گنجی یاد می شود؟ آیا چنین شایعه ای درست است؟ مدافع هافبک تیانجین می گوید:« من به تمام تیمهای لیگ ایران احترام می گذارم. همه خوب هستند و مربیان بزرگی هم هدایت آنها را برعهده دارند اما فعلا در سرم نیست که به لیگ ایران برگردم. می خواهم بهترین عملکرد را خارج از ایران به نمایش بگذارم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس