کد خبر 485813
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که بعد از بازی مقابل راه‌آهن هیچ پیغامی برای کارلوس کی‌روش نفرستاده است.

به گزارش مشرق، بعد از دیدار نفت تهران - ملوان بندرانزلی این موضوع از زبان پیام صادقیان مطرح شد که او به کی‌روش پیغام داده است که فوتبال و اخلاقش عوض شده و باید به تیم ملی دعوت شود. صادقیان اما این موضوع را تکذیب کرد و به خبرنگار تسنیم گفت: من هیچ پیغامی برای کی‌روش نفرستادم و هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم که چنین جملاتی در آن باشد. وقتی چنین چیزی را خواندم، واقعاً تعجب کردم. اصلاً امکان ندارد که چنین صحبتی انجام بدهم.

وی در ادامه افزود: من فقط می‌خواهم پیشرفت کنم. خوشبختانه امسال هیچ حاشیه‌ای نداشته‌ام و کار خود را انجام می‌دهم. تمام تمرکز من روی فوتبال است و ترجیح می‌دهم خیلی کم صحبت کنم. نمی‌دانم چرا چنین چیزی از طرف من در رسانه‌ها مطرح شد، ولی من هیچ‌وقت صحبتی در مورد کی‌روش و تیم ملی انجام ندادم. تمام تلاشم این است که روز به روز از لحاظ فنی پیشرفت کنم و بتوانم به تیم ملی برسم. الان فقط نتایج نفت برای من مهم است.

صادقیان با اشاره به پیروزی نفت مقابل راه‌آهن و که اولین برد این تیم در لیگ پانزدهم بود، اظهار داشت: خوشحالم که برنده شدیم و در بازی‌های گذشته هم شایسته پیروزی بودیم. گفته بودم که قرار نیست تیم ما مدام بدشانسی بیاورد و در این بازی واقعاً عملکرد خوبی داشتیم. مطمئنم در مسابقات آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و به بالای جدول نزدیک خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد پاس گلی که در بازی با راه‌آهن داد، گفت: خوشحالم که در پیروزی تیمم نقش کوچکی داشتم. برای من مهم این است که بتوانم کادر فنی را راضی کنم و روزبه‌روز بازی‌های بهتری را برای نفت انجام دهم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس