نخست وزیر روسیه تاکید کرد رئیس جمهور سوریه که سه شنبه گذشته در سفری کوتاه به مسکو آمده بود همانند 5 سال پیش آرام و استوار بود.

به گزارش مشرق، «دیمتری میدویدیف» امروز جمعه در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: با وجود گذشت چند سال، باید اشاره کنم که بشار اسد در سفر اخیر خود به مسکو همانند 5 سال قبل آرام و استوار بود.

میدویدیف که در جلسات گفت وگوی اسد و «ولادیمیر پوتین» همتای روسی اسد در مسکو حضور داشت، گفت : از ماه می سال 2010 که به دمشق سفر کرده بودم، سه شنبه گذشته برای نخستین بار بشار اسد را ملاقات کردم.

وی افزود: از آن زمان زندگی ملت سوریه به کابوسی تبدیل شد که معنای آن جنگ، تروریسم، مرگ، تخریب مقدسات دینی و آثار دارای ارزش جهانی است.

نخست وزیر روسیه همچنین نوشت: روسیه درخواست رهبران سوریه را استجابت کرد و ما امروز در کنار یکدیگر علیه تروریسم می جنگیم اما سرنوشت این کشور بدست ملت سوریه است و ضروری است که ملت این کشور و نه گروه های سیاسی و یا گروه های نژادی مشخص، تعیین کند که چه کسی رهبری کشور را بر عهده گرفته و آن را به جلو هدایت کند و ما نیز به ملت سوریه برای دفاع از حاکمیت خود کمک خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دبیر ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    باید اسد از غصه دق میکرد چون باعث ویرانی کشورش شده .
  • شناس ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    میدویدیف! مدودف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس