کد خبر 485081
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر نمی‌گذارم پیروانی در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در مورد اینکه عنوان شده به خاطر شکایت افشین پیروانی 50 ضربه شلاق خورده است، اظهار داشت: من یک پرسپولیسی متعصب هستم که وقتی پنج دقیقه دیر سر تمرین می‌رفتم علی پروین استرس می‌گرفت! من سال 65 از دورتموند پیشنهاد دو میلیون دلاری داشتم، اما به عشق پرسپولیس و هواداران به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم!

وی ادامه داد: چند روز پیش به خاطر شکایتی که افشین پیروانی از من انجام داده بود، 50 ضربه شلاق خوردم. وقتی به اجرای احکام رفتم مأمور اجرای احکام به من گفت که به این حکم اعتراض کنم یا شلاق‌ها را بخرم، اما مردانه گفتم می‌خواهم شلاق بخورم. وقتی آن شخص می‌خواست به من شلاق بزند عرق می‌ریخت، اما به او گفتم کارش را انجام بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من شلاق خوردم، اما دیگر نمی‌گذارم این فرد (افشین پیروانی) در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!

عربشاهی تصریح کرد: بالاخره پیروانی پرسپولیسی است و من هم به خاطر این پرسپولیسی شلاق خوردم که ایرادی ندارد. من به خاطر رفاقت با درخشان و حمایت از او شلاق خوردم و باز هم از درخشان و دیگر پرسپولیسی‌ها حمایت می‌کنم و مقابل مخالف آنها سینه سپر می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 0
    انگار شلاق خوب زده نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس