کد خبر 485084
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

افشین پیروانی مدیر تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اداعای ضیا عربشاهی مبن بر شلاق خوردنش پس از شکایت وی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، پیروانی در این پیغام تاکید کرده، با توجه به صحبت با همسر ضیا عربشاهی از اجرای حکم خودداری کرده و نمی داند این بازیکن پیشکسوت پرسپولیس که ادعا کرده در دادگاه بخاطر شکایت پیروانی شلاق خورده، به چه دلیل این حکم برایش اجرا شده است.

این توضیح را بخوانید:

توضیح پیروانی درباره شلاق خوردن عربشاهی+عکس
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رفیق باشگاه ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام ، جمع کنین این برنامه ی بیخود و بی خاصیت رو هی همش حرف از کسوت و این جور چیزها میزنین جمع کنین این فوتبال رو که جز بدبختی و بی پولی چیزی برای مردم نداره اون از تیم ملی و اون هم از تیم های باشگاهی چه کسوتی چه فوتبالی جمع کنین این برنامه ها رو کسوت ، کسوت
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    واقعا زشت بود پیروانی برات، برای شما مدعیان به خصوص .
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    جالبه که در فوتبال کشور چیزی به اسم عبرت گرفتن نداریم انگار لجبازیه تهشم بهش می گن مردانگی !!!!! هنوز خیلی ها یاد نگرفتن که چه طور صحبت کن چارچوب حرف زدن یک فرد معروف چیه ، تو زمین فوتبال بازیکنان بعد از بارها جریمه نقدی و محرومیت هنوز نفهمیده اند یاد نگرفتن که یک بازیکن چطور باید رفتار کنه ، روی سکوها هم که تماشاگران هنوز بلد نیستن چطور تشویق کنن پر است از دشنام های فاجعه که از تلویزیون هم شنیده می شه اما در کشورهای عربی می بینیم که خانواده در جوی خوب به ورزشگاه می یاد و شیک تشویق می کنن ، تو فوتبال ما فحش و ... شعارهای مسخره ، تو بازی استقلال ، استقلال سرور پرسپولیسه تو بازی پرسپولیس ، پرسپولیس سرور استقلاله !!!! یه شعار درست وجود نداره ، لیگ 1 و پایین تر که اصلا قابل گفتن نیست بی فرهنگی تو فوتبال ما فاجعه ست چون آموزش از پایه و فرهنگ سازی از پایه و آکادمی نداریم ، به دلیل داغون بودن ورزشگاه ها سیستم اخراج همیشگی تماشاگرنما هم نداریم شاید هم برامون مهم نیست .
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    کی میشه ریشه این فوتبال از این مملکت کنده بشه واسه اون روز لحظه شماری میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس