کد خبر 485026
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

هافبک آبی پوشان می گوید :«استقلال باید نشان دهد در قواره قهرمانی است.»

به گزارش مشرق، خسرو حیدری مدافع راست استقلال که در بازی بازی استقلال خوزستان به خاطر مصدومیت بیرون ماند، بعد از بازی گفت تیم شان با این وضعیت قهرمان نمی شود. او پس از ترک ورزشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما هم در این باره توضیحاتی داد. خسرو گفت: «باید واقعیت ها را ببینیم. ما باید جوری بازی کنیم که نشان دهیم در قد وقواره قهرمانی هستیم. باید نشان دهیم که شخصیت قهرمانی داریم.»

او درباره سه مساوی استقلال گفت: «مساوی برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید. ما باید بهتر از این بازیکن کنیم که بتوانیم قهرمان شویم. موقعی هست که 10 موقعیت دارید و بازی مساوی می شود. ما باید بهتر بازی کنیم.»

خسرو در پاسخ به این سوال که عده ای معتقدند استقلال بازی هایش سخت نبوده و تازه به سخره های سفت تر خورده، جواب داد: «نه من اعتقادی ندارم. اصلا اینطور نیست که ما به بازی های سخت یا آسان خورده ایم؟ مگر راه آهن حریف سختی بود؟ همه فکر می کردند ما می بریم ولی مساوی کردیم.» او درباره مصدومیتش هم توضیح داد: «گرفتگی کوچکی در عضله پایم داشتم. دقیقه 90 از ترکیب بیرون آمدم. در رختکن با پرویز مظلومی حرف زدم و از ترکیب بیرون رفتم. چون دو بازی مهم جلوی سپاهان و پرسپولیس داریم، ترسیدیم که مصدومیتم تشدید شود به خاطر همین بازی نکردم. در دیدار راه آهن دچار گرفتگی عضله شدم.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    خود استقلالی ها هم فهمیدند که با این بازی ها قهرمانی که سهله، سهمیه هم نمی گیرن. راه حل فقط کنار گذاشتن مظلومی هست
  • seyyed saeid ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    مشرق خداوکیلی هرکی خبراتو می نویسه بگو خودش هم یه بار روش بخونه....یه مدتیه خیلی اشتباه تایپی زیاد شده..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس