کد خبر 484414
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

سفارت روسیه در سوریه اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی درباره کشته شدن سه نظامی روس تبار در روسیه نداریم.

به گزارش مشرق، سفارت روسیه در سوریه اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی درباره برخی خبرها درباره کشته شدن سه روس تبار در سوریه ندارد.

پیشتر یکی از شبکه‌های خبری مدعی شده بود که به دلیل اصابت خمپاره به یکی از مراکزیی که نظامیان روسی در آنجا مستقر هستند دست کم 3 نظامی کشته شده‌اند.

از سوی دیگر ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: جنگنده‌های روسی در 24 ساعت گذشته با انجام 55 سورتی پرواز بیش از 60 هدف داعش و جبهه النصره را در حما، لاذقیه، دمشق، ادلب، حلب و دیرالزور بمباران کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: جنگنده‌های روسی 19 مرکز فرماندهی تروریست ها، 30 موضع نظامی، 2 انبار مهمات و یک کارخانه سلاح، 3 دستگاه خودرو را منهدم کرده‌اند.

کوناشنکوف گفت: نیروی هوایی روسیه همچنین یک پایگاه بزرگ تروریستی با یک مقر فرماندهی را در ادلب هدف قرار داده است. یک مقر فرماندهی داعش و یک مرکز مخابراتی نیز در دیرالزور نابود شده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اظهار داشت: مسکو یک تفاهمنامه را از سوی آمریکا در زمینه جلوگیری از حوادث هوایی ار آسمان سوریه دریافت کرده است.

روسیه از اواخر سپتامبر گذشته تاکنون حملات هوایی علیه داعش را در سوریه آغاز کرده است. در حالی که مسکو اعلام کرده است که هدف اصلی از حملات هوایی در سوریه تضعیف تروریست های داعش است ولی کشورهای غربی مدعی هستند که هدف مسکو از این اقدام، حمایت و تقویت دولت بشار اسد بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    دم بروبچه های روسی گرم
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    به جهنم
  • رضا ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس